• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-14 20:50:35 följande:
    Jag har stirrat ödet i vitögat ... och än så länge känns det bra
    Härligt, man ska ta tag i de onda demonerna
  • S vali s

Nu har jag precis suttit och trallat runt på expressens o Aftonbladets hemsidor... till slut upplyste Paul mig om att man faktiskt INTE måste läsa allt trams som skrivs - ibland blir livet lättare om man bara klickar förbi "Anna Book gråter...."
    Så sant så sant

• Kibell

God kväll!
    Enliten hälsningr fran ett varmt och klibbigt Schweiz!
    Nu börjar jag längta hem Det har väl gatt bra. Belle är bara en aningen tjatig, gnällig och allmänt ego! Hon verkar inte riktigt funka sa fort vi är fler Trist, men vi far jobba med det.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-14 20:58:00 följande:
    Nu har jag precis suttit och trallat runt på expressens o Aftonbladets hemsidor... till slut upplyste Paul mig om att man faktiskt INTE måste läsa allt trams som skrivs - ibland blir livet lättare om man bara klickar förbi "Anna Book gråter...."Så sant så sant
    Jag har märkt att det är mindre och mindre som intresserar mig på dessa sidors hemsidor ... fast jag kollar på dem nästan varje dag
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

God kväll....

Svalis: Vinkade till dig idag från första bänk.... ...*not*...

Kazeer: Vi ligger på Haga park ...vi var upp till Ekerum...men måste säga att den campingen tycker jag är överreklamerad...vi fortsatte och hittade denna fantastiska camping. Vi brukar vanligtvis "natur" campa men blivit varnade att gör det söder ut i
    landet så vi tar det säkra före osäkra och tar in på campingar.

I dag blev det mera bad....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    stora storken skrev 2009-07-14 21:10:18 följande:
    God kväll.... Svalis: Vinkade till dig idag från första bänk.... ...*not*...Kazeer: Vi ligger på Haga park ...vi var upp till Ekerum...men måste säga att den campingen tycker jag är överreklamerad...vi fortsatte och hittade denna fantastiska camping. Vi brukar vanligtvis "natur" campa men blivit varnade att gör det söder ut i landet så vi tar det säkra före osäkra och tar in på campingar.I dag blev det mera bad....
    Ni verkar ha en mysig semester
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Kibell: Jo det är skönt och avkopplande...
    Hur har ni det själva?

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    stora storken skrev 2009-07-14 21:18:37 följande:
    Kibell: Jo det är skönt och avkopplande... Hur har ni det själva?
    Nu ikväll är det väldigt varmt och klibbigt. Känns som om jag sitter i Turkiet!
    Annars är det väl ok förutom Belle da som är tjatig, gnällig och ego emellanat...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-14 21:06:36 följande:
    God kväll!Enliten hälsningr fran ett varmt och klibbigt Schweiz!Nu börjar jag längta hem Det har väl gatt bra. Belle är bara en aningen tjatig, gnällig och allmänt ego! Hon verkar inte riktigt funka sa fort vi är fler Trist, men vi far jobba med det.
    God kväll själv!
    Synd att Isabelle gnäller, men å andra sidan är hon ju van att ha dig helt för sig själv, så det är väl inte så konstigt.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13