• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

Idag blev det inte Grönan. Vi åker och simmar (på badhus) och sen lunch på IKEA, billigt och helt ok.

• Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-14 09:24:17 följande:
    Idag blev det inte Grönan. Vi åker och simmar (på badhus) och sen lunch på IKEA, billigt och helt ok.
    Lunch på IKEA är absolut helt okej. Det gäller bara att inte vilja äta samtidigt som alla andra.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Stenen är levererad, så nu behöver jag i alla fall inte sitta inomhus. Men vi kan inte lämna tomten, eftersom stenen blockerar vägen ut. Grävskopans skopa var precis lika bred som avståndet mellan garaget och häcken och när han tippade ut kubikmetern diabas så... Ja ja, vi kan i alla fall vara i trädgården. Jag började skyffla undan lite sten men det var alldeles för tungt och jag vill inte riskera något.

• Kazeer

Jag är inte längre sugen på godis (har inte varit det på ett tag). Däremot äter jag gärna frukt. Min mamma är i chocktillstånd...

• modestyonly

Här har vi inte kommit nånstans och nu är det jättemörkt ute, så snart kommer regnet! Vi tar nog en hemmadag!!

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-14 09:24:17 följande:
    Min man har åkt till Ikea i dag också...
  • MRSVi

Jag har varit o pratat lite med skorna jag datear i en affär...

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-14 11:56:50 följande:
    Jag har varit o pratat lite med skorna jag datear i en affär...
    Får du nån respons??

Jag ryckte upp mig och gjorde lite hemma istället, eftersom vädret är ostadigt och ingen vill leka med mig
  • Kazeer

Jag vill ha Eurosport! Det är inget kul att titta på Tour de France på dansk TV med danska kommentatorer. Speciellt inte när man vet att Roberto Vacchi kommenterar med bravur på Eurosport.

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-14 08:56:15 följande:
    Så sött och du fotade inte??
    Orkade inte resa mig upp o hämta kameran
    Men det lär bli fler tillfällen, Mysan söker sig till Molly så fort hon blir trött {#lang_emotions_heart}

Idag har jag haft syrran här på besök, hon jobbar åt "kontaktperson" åt en liten kille på snart 2år *pust*
    Jag hade glömt/förträngt hur rivig en 2åring är
    Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden Kärringmaffian del 13