• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-14 11:56:50 följande:
    Jag har varit o pratat lite med skorna jag datear i en affär...
    Är intresset ömsesidigt Finns det chans till en fortsättning

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-14 15:43:50 följande:
    Jag vill ha Eurosport! Det är inget kul att titta på Tour de France på dansk TV med danska kommentatorer. Speciellt inte när man vet att Roberto Vacchi kommenterar med bravur på Eurosport.
    Tour de France kräver sin Roberto

Bopie: Lunch på IKEA är helt ok, bara man inte lyckas komma dit i värsta lunchrusningen

moddan: Hemmadagar är rätt mysiga dom med...

Här är det kvavt kvavt kvavt
  • S vali s

kazeer: Lämna gruset till Mats o njuta av en frukt istället

• Kazeer

Mats är i hårt arbete med gruset. Han hittar hela tiden nya saker att svära över. Igår var det myrorna. Idag är det den lutande gräsmattan.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Roberto Vacchi är skicklig. Jag är inte intresserad av cykling men jag kan med lätthet följa en hel dags sändning från Tour de France om Vacchi refererar. Jag fattar inte hur han bär sig åt för att vara så intressant att lyssna på timme efter timme.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-14 16:12:18 följande:
    Roberto Vacchi är skicklig. Jag är inte intresserad av cykling men jag kan med lätthet följa en hel dags sändning från Tour de France om Vacchi refererar. Jag fattar inte hur han bär sig åt för att vara så intressant att lyssna på timme efter timme.
    Han är duktig
    Mycke bygger nog på hans kunskap och framför allt hans stora intresse för sporten
    Dessutom är han grymt trevlig
  • S vali s

På fm idag fick jag ett sms från en kompis med texten "wow vilken säötnos det var i tidningen idag..."

Fattade ingenting och tänkte att hon har nog skickat fel...
    Nu när jag satt  o bläddrade i Norrtäljetidningen och såg jag att  jag fått med bilden där Linn har fotbad i en vattenpöl som "dagens läsarbild" - hade glömt att jag mailat in den bilden

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-14 16:21:12 följande:
    På fm idag fick jag ett sms från en kompis med texten "wow vilken säötnos det var i tidningen idag..."Fattade ingenting och tänkte att hon har nog skickat fel...Nu när jag satt  o bläddrade i Norrtäljetidningen och såg jag att  jag fått med bilden där Linn har fotbad i en vattenpöl som "dagens läsarbild" - hade glömt att jag mailat in den bilden
    Vad kul!
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-14 16:00:29 följande:
    Är intresset ömsesidigt Finns det chans till en fortsättning
    modestyonly skrev 2009-07-14 13:23:44 följande:
    Får du nån respons??Jag ryckte upp mig och gjorde lite hemma istället, eftersom vädret är ostadigt och ingen vill leka med mig
    Vi ska ses igen...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-14 17:31:06 följande:
    Vad kul!
    Ja... men vad f*n man får ju inget pris

*Brrrr* Jag fryser som en besatt
    Var tvungen att kolla hur kallt/varmt det var - 20grader utomhus o 24 inomhus... jag borde inte frysa med andra ord
Svar på tråden Kärringmaffian del 13