• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-13 20:21:35 följande:
    Hur ar det med dig?
    Vi har det bra. Anton går sista veckan i skolan, på fredag är det sista dagen... tre mammor i skolan lär ska ha svininfluensa, så vi hoppas det inte sprider sig.
    När kommer ni hem?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 20:24:59 följande:
    Vi har det bra. Anton går sista veckan i skolan, på fredag är det sista dagen... tre mammor i skolan lär ska ha svininfluensa, så vi hoppas det inte sprider sig.När kommer ni hem?
    Jag har läst att England är ganska drabbat av svininfluensan

Heisan: Tacka fanken för att hästkracken blir konfunderad när det står bgr kärringar o blänger på honom

kibban: *vink vink*

Linn o jag tog en tur in till Norrtälje, köpte en "fuskpaj" till i morgon samt hämtade upp Joakim på busstationen. Han har varit över på Åland ett par dagar, hans pappa o sambo har hyrt stuga där den här veckan
    Om tjugo dagar flyttar han hemifrån.... *tomt*
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-13 20:43:59 följande:
    Jag har läst att England är ganska drabbat av svininfluensan Heisan: Tacka fanken för att hästkracken blir konfunderad när det står bgr kärringar o blänger på honom kibban: *vink vink*Linn o jag tog en tur in till Norrtälje, köpte en "fuskpaj" till i morgon samt hämtade upp Joakim på busstationen. Han har varit över på Åland ett par dagar, hans pappa o sambo har hyrt stuga där den här veckan Om tjugo dagar flyttar han hemifrån.... *tomt*
    Oj, två av tre borta, bara sådär... men de kommer väl o hälsar på ibland!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 20:46:02 följande:
    Oj, två av tre borta, bara sådär... men de kommer väl o hälsar på ibland!
    Ja det får man verkligen hoppas, men jag har en känsla av att Joakims besök inte kommer att dugga tätt direkt
  • S vali s

Men faktiskt så börjar jag vänja mig vid den "lilla familjen" och det känns riktigt ok, till de positiva delarna hör ju att matkonton har minskat drastisakt redan nu

• Kazeer

Gustav har charmat grannarna . Han har varit i deras trädgård och lekt med deras döttrar, som är 10 resp 12 år gamla. Den äldsta tog dessutom med honom på en promenad och sedan har de lekt i vår trädgård också. Det var inte lätt att få honom att komma med in vid halvniotiden. Nu har han fått en välbehövligt bad och en flaska välling. Pyjamas på och borsta tänderna och sedan är han nog ganska så redo för sängen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-13 21:02:17 följande:
    Gustav har charmat grannarna . Han har varit i deras trädgård och lekt med deras döttrar, som är 10 resp 12 år gamla. Den äldsta tog dessutom med honom på en promenad och sedan har de lekt i vår trädgård också. Det var inte lätt att få honom att komma med in vid halvniotiden. Nu har han fått en välbehövligt bad och en flaska välling. Pyjamas på och borsta tänderna och sedan är han nog ganska så redo för sängen.
    Perfekt att ha granntjejer i den åldern - dom brukar ju tycka om att leka med små kids
    Och att Gustav charmade dom förstår jag
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-13 20:24:59 följande:
    Vi har det bra. Anton går sista veckan i skolan, på fredag är det sista dagen... tre mammor i skolan lär ska ha svininfluensa, så vi hoppas det inte sprider sig.När kommer ni hem?
    Hoppas att det inte är svininfluensa och om det är det så får vi hoppas att de håller den för sig själva.
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-07-13 20:04:14 följande:
    God kväll!Här är allt bara bra! Hur har ni det?Idag har vi varit vid ett bad där dom hade en vattenrutschbana. Belle gav sig orädd ut iden Har hittills tagit ca 500 bilder
    Hej, Kibell! Du lär ha att göra med att sortera foto, när du kommer hem... Fortsätt ha det bra och härligt!
  • stora storken

God kväll...

Vi har landat på Öland....solen skiner i kväll och det är varmt...

Det finns en massa kul på campingen...så som att studsa på en enormt stor studsmatta....

Jag känner mig trött och skall kasta mig i säng så jag är utvilad till den stora festen i morgon....då Vickan fyller och hela Öland gungar av party stämning...eller...inte...

God natt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13