• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

storlen: Man kanske ska se tv-sändningen Du o familjen sitter väl på första parkett

• S vali s

Läste just om en som bakade vitlöksscones till sin moster, det låter väldigt gott

• S vali s

Med en kattunge i huset har man aldrig tråkigt

Bosse är inte helt komfortabel med Mysan. Mysan däremot är nyfiken o intresserad av Bosse, följer honom som 3en skugga på sådär en 20-30cm avstånd. Med jämna mellanrumj vänder sig Bosse om och fräser lite klädsamt, som om Mysan skulle bry sig liksom

• MRSVi

Jag skulle se om det var nåt sevärt på tv, o minsann, en svensk Wallander började kl nio! Byfånen, jag tyckte den var bra... jag har aldrig sett nån av dem innan.

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-13 22:29:29 följande:
    Med en kattunge i huset har man aldrig tråkigt Bosse är inte helt komfortabel med Mysan. Mysan däremot är nyfiken o intresserad av Bosse, följer honom som 3en skugga på sådär en 20-30cm avstånd. Med jämna mellanrumj vänder sig Bosse om och fräser lite klädsamt, som om Mysan skulle bry sig liksom
    Men han är ju katt nr 1 nu, klart han måste fräsa
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 23:39:52 följande:
    Men han är ju katt nr 1 nu, klart han måste fräsa
    Klart han ska försvara sin ställning, men lite intresse borde han visa tycker jag - det hör till vanligt hyfs
    Molly låg o sov i soffan, Mysan letade sig dit, burrade in sig så nära hon kunde och efter ett tag kröp hon in mellan Mollys ben och började leta "tutte". Molly såg lite konfunderad ut men lät henne hållas, hon gav dock upp efter en stund och la sig för att sova  
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-13 23:43:00 följande:
    Klart han ska försvara sin ställning, men lite intresse borde han visa tycker jag - det hör till vanligt hyfs Molly låg o sov i soffan, Mysan letade sig dit, burrade in sig så nära hon kunde och efter ett tag kröp hon in mellan Mollys ben och började leta "tutte". Molly såg lite konfunderad ut men lät henne hållas, hon gav dock upp efter en stund och la sig för att sova  
    Hyfs o tacksamhet ligger inte så högt på en katts nödvändighetslista...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-13 23:45:30 följande:
    Hyfs o tacksamhet ligger inte så högt på en katts nödvändighetslista...
    Jag har förstått det

Dags att göra sig redo för sängen
    Votre skönt att komma isäng hyfsat tidigt en enda kväll, dvs somna före två-tre..
  • Caffreys

God morgon!

Igår blev det sol och bad i goda vännerslag. Idag funderar vi på Grönan men himlen ser väldigt regntung ut.

• Kazeer

God morgon!

Boppie: Jag sa aldrig detta igår men jag tycker att så som du gör med Amelie, att låta henne spara till sådant hon vill ha redan nu, är helt suveränt!!! SÅ hoppas jag att vi kommer att göra med Gustav också.

Storken: Var på Öland är ni? Vilken camping?

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13