Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
dansmus heter det visst ![]()
Svalis: Vilken tur att Bamse kom tillrätta!
Kibell: Jag tänkte kattunge.
Moddan: Hoppas kryssningen blir trevlig.
Har ni haft en bra dag, Mrs V?
Boppie: Modigt! Ska ni skaffa hårig spindel nu?
god kväll...
Svalis: Vilken tur det att ni hittade BAmse igen.....ibland är det som vinna högsta vinst. Min "gubbe" tappade förlovningsringen det första han gjorde då vi förlovat oss och var på resa till Finland - badade på hans pappas landoch tappade den i vattnet...letade och letade...utan resultat...men så tänktehan precis innan dom skulle sätta sig i bilen åka hem-nu ärsolen framme om jag går ner och tittar en sista gång - ringen kanske blänker i solskenet....och där lågdenplötsligt....en liten solskenshistoria som man kan skratta åt....
Kibell:Härligt med ny tvättmaskin...slut med tvättstuga på söndagar nu?
Boppie:Bra invistering med årskort...
Kazeer/Mrs V/modesty:vink....vink.... ![]()
Nu har Belle somnat. Hon fick ju vara hemma med storasyrran medans vi hämtade maskinen. Vilket inte var helt problemfritt. Ringde EG´s kundcenter igår då jag såg att den fanns kvar i Sickla. Tänkte reservera den. Men det gick inte över natten. Så jag ringde direkt när dom öppnade imorse och lade undan en. JOO då den skulle finnas där när jag kunde hämta den idag. Fanns ju ingen när vi väl kom dit
Dom hade tre på lager som var bokade. Jag undrade lite hur sjutton 3 st kunde ha bokat innan mig imorse! Är tämligen säker på att jag var en av dom första som ringde. Hon sa att på kundcentret så syns även utställning exemlaret! Men tjejen gick in på lagret för att kolla. Jag väntade och väntade och väntade. Trodde hon gått vilse
Efter ca 15-20 minuter kommer hon tillbaks och säger att dom inte har någon mer men att jag kunde få en likvärdig till samma pris. Inte riktigt kanske vad jag tänkt mig men det var till ett bra pris. Den jag skulle köpt kostade 2990:-, nedsatt 2000:- enligt reklamen. Den jag fick nu är en Elektro Helios för 4790:- Så jag tjänade ändå 1800:- Jag för vara nöjd. Hade velat ha med display så man ser hur mycket tid det återstår men iofs det är ju inte med den som den tvättar
Kände inte för att åka hen tomhänt när jag nu ordnat sjkuts och barnvakt.
storken: Ja ibland vill ödet att man ska få tillbaka det man tappat
Jag ska hälsa från Carola till er ![]()