• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

kibell: Det blir aldrig som man tänkt sig men det kan bli bra ändå

• Kibell
    stora storken skrev 2009-08-11 21:33:04 följande:
    god kväll... Svalis: Vilken tur det att ni hittade BAmse igen.....ibland är det som vinna högsta vinst. Min "gubbe" tappade förlovningsringen det första han gjorde då vi förlovat oss och var på resa till Finland - badade på hans pappas landoch tappade den i vattnet...letade och letade...utan resultat...men så tänktehan precis innan dom skulle sätta sig i bilen åka hem-nu ärsolen framme om jag går ner och tittar en sista gång - ringen kanske blänker i solskenet....och där lågdenplötsligt....en liten solskenshistoria som man kan skratta åt.... Kibell:Härligt med ny tvättmaskin...slut med tvättstuga på söndagar nu?Boppie:Bra invistering med årskort... Kazeer/Mrs V/modesty:vink....vink....
    Nu blir det ingen tvättstuga på söndagar!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 21:41:14 följande:
    kibell: Det blir aldrig som man tänkt sig men det kan bli bra ändå
    Ja jag tror att det är en bra maskin ändå Den har specialtvätt för gardiner och sport intensiv för smutsiga sport och fritidskläder! Det sista är nog bra när man har barn som är bra på att smutsa ner kläder
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Min tvättmaskin smutsar ner min tvätt Den gör knivskarpa svarta streck på tvätten, företrädesvis på vittvätten Jag fattar inte var det kommer ifrån

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 21:44:27 följande:
    Ja jag tror att det är en bra maskin ändå Den har specialtvätt för gardiner och sport intensiv för smutsiga sport och fritidskläder! Det sista är nog bra när man har barn som är bra på att smutsa ner kläder
    Vår masikn har en massa specialprogram... Ibörjan studerade jag dessa väldigt noga, numera kör jag det mesta på "ekotvätt"
    Kibell skrev 2009-08-11 21:44:27 följande:
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-11 21:47:35 följande:
    Min tvättmaskin smutsar ner min tvätt Den gör knivskarpa svarta streck på tvätten, företrädesvis på vittvätten Jag fattar inte var det kommer ifrån
    Men fy vad trist
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 21:51:21 följande:
    Vår masikn har en massa specialprogram... Ibörjan studerade jag dessa väldigt noga, numera kör jag det mesta på "ekotvätt"
    Ja varför ska man ha en massa program för. Kan den tvätta 49, 60 och 90 så är det bra.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-11 10:07:05 följande:
    God morgon!Igår tillbringade vi dagen på Skansen. Var inne på akvariet och fick i klapphörnan träffa en pytonorm vilket både jag och Amelie gladeligen klappade. Där fanns även en stor hårig fågelspindel som iallafall inte jag vill röra. Men eftersom Amelie gjorde det så ville ju inte jag vara sämre. Även jag fick känna på den. Den var så len o mjuk (trodde aldrig jag skulle säga detta om en spindel).När vi åkte därifrån tåg vi spårvagnen till Norrmalmstorg, sen vidare med buss till Slussen och därifrån t-bana till Medis. Vid Medis gick vi och åt på en Indisk restaurang. Sen åkte vi hem, kom vem runt 21.30. Båda mycket trötta, jag med ett skitont knä. men vad gjorde det vi hade en mycket trevlig dag.Med tanke på inträdesavgiften på Skansen och på hur månnga ggr jag varit där på mindre än ett år så tror jag att jag ska köpa ett årskort.
    Trevligt med Skansenbesök. Vi brukar göra ett per år.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-11 21:47:35 följande:
    Hoppas inte min hittar på nåt sånt...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 21:52:52 följande:
    Ja varför ska man ha en massa program för. Kan den tvätta 49, 60 och 90 så är det bra.
    Typ... men vi har ett bra program, snabbtvätt som tar 15min - perfekt att tvätta Bamse i
Svar på tråden Kärringmaffian del 13