• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Dags att kasta sig i säng...God natt..

Svalis: Du får hälsa tillbaka....kul att er dag blev lyckad....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-11 21:59:36 följande:
    Dags att kasta sig i säng...God natt.. Svalis: Du får hälsa tillbaka....kul att er dag blev lyckad....
    Det ska jag göra
    sov gott
  • Kazeer

Jag ska också gå och lägga mig. Den här dagen känns som om den varit en vecka lång och med tanke på hur mycket jag fått gjort så är en vecka inte helt fel. Men innan jag går och lägger mig SKA JAG BARA plocka lite i köket.

God natt!

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God natt ni som går och lägger er.

Jag blir nog uppe en stund fast jag borde gå och sova...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Natti natti ni som går o lägger er

Visserligen är jag trött efter denna heldag men jag ska ändå vara  uppe en stund till

• Kibell

Ni verkar haft en härlig dag Svalis. Och vilken tur att Smuts-Bamse hittades

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 22:18:19 följande:
    Ni verkar haft en härlig dag Svalis. Och vilken tur att Smuts-Bamse hittades
    Vi hade det mysigt, vi har känt varandra så länge så... ja det flyter på bra när vi är ute tillsammans
    Extra kul är att Linn & Liam numera leker tillsammans o inte brevid varandra
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 22:23:27 följande:
    Vi hade det mysigt, vi har känt varandra så länge så... ja det flyter på bra när vi är ute tillsammans Extra kul är att Linn & Liam numera leker tillsammans o inte brevid varandra
    Det äe skönt med såna vänner som man käner utan och innan. Tyvärr har min sån vän flyttat alltför långt bort
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 22:42:43 följande:
    Det äe skönt med såna vänner som man käner utan och innan. Tyvärr har min sån vän flyttat alltför långt bort
    Trist med vänner på avstånd
    Vi har känt varandra sen 95-96, dvs när Anna o Jessica var små Carola är en sån där härlig vän som bara finns där, ibland kan det gå ett tag mellan gångerna vi hörs men det känns alltid som det var "igår" och det är aldrig nå´t "Varför har du inte ringt...."
    Kort sagt - vi är bra komipisar
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 23:01:28 följande:
    Trist med vänner på avstånd Vi har känt varandra sen 95-96, dvs när Anna o Jessica var små Carola är en sån där härlig vän som bara finns där, ibland kan det gå ett tag mellan gångerna vi hörs men det känns alltid som det var "igår" och det är aldrig nå´t "Varför har du inte ringt...."Kort sagt - vi är bra komipisar
    Trots att hon flyttat till Schweiz är vi bästa vänner och även fast vi utvecklats åt olika håll. Vi har varit "bästisar" sedan -87. Började med att jag var kompis med hennes storebrorsa, som är lika gammal som jag.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13