• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-11 23:06:44 följande:
    Trots att hon flyttat till Schweiz är vi bästa vänner och även fast vi utvecklats åt olika håll. Vi har varit "bästisar" sedan -87. Började med att jag var kompis med hennes storebrorsa, som är lika gammal som jag.
    Min allra bästa vän bor i Norrköping, vi har känt varandra sen jag var 17-18 och hon 15-16 och är egentligen så olika man bara kan bli men vi har varit kompisar under vägen in i vuxenlivet Vi gifte oss ungefär samtidigt första gången, fick barn hyfsat samtidigt, separerade samma vår, träffade våra nuvarande partners och gifte om oss ungefär samtidigt...
    Kort sagt, vi har varit varandras stöd genom vått o torrt
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 23:20:55 följande:
    Min allra bästa vän bor i Norrköping, vi har känt varandra sen jag var 17-18 och hon 15-16 och är egentligen så olika man bara kan bli men vi har varit kompisar under vägen in i vuxenlivet Vi gifte oss ungefär samtidigt första gången, fick barn hyfsat samtidigt, separerade samma vår, träffade våra nuvarande partners och gifte om oss ungefär samtidigt...Kort sagt, vi har varit varandras stöd genom vått o torrt
    Det är härligt med gamla goa vänner

Nu är det på tiden att jag går och lägger mig.

Imorgon hoppas jag att min tvättmaskin blir uppplockad och installerad Sen ska det tvättas

God natt!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

*kliar mig i huvudet*

Måste nog läsa tillbaka eller glömde MrsV att berätta om hur dagen hade varit

• Kibell
    S vali s skrev 2009-08-11 23:28:02 följande:
    *kliar mig i huvudet*Måste nog läsa tillbaka eller glömde MrsV att berätta om hur dagen hade varit
    Nä hon berättde nog inte om sin dag. Den lät att bli bra så jag hoppas den blev det med
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God morgon!

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-11 23:20:55 följande:
    Min allra bästa vän bor i Norrköping, vi har känt varandra sen jag var 17-18 och hon 15-16 och är egentligen så olika man bara kan bli men vi har varit kompisar under vägen in i vuxenlivet Vi gifte oss ungefär samtidigt första gången, fick barn hyfsat samtidigt, separerade samma vår, träffade våra nuvarande partners och gifte om oss ungefär samtidigt...Kort sagt, vi har varit varandras stöd genom vått o torrt
    En sån kompis har jag också haft. Vi lärde känna varandra, när vi började gymnasiet. Men nu har jag bestämt mig för att kapa banden . Den här sommaren blev spiken i kistan.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon!
    Ingen sol här idag
    Dags att hoppa in i duschen ....

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

Vi hade en kul dag i går, på ett "äventyrsland" i miniatyr. Det är inriktat på de minsta, barn under tio tror jag det stod nånstans, men Anton med sina sex o ett halvt var snudd på lite för gammal... men den är en bra ide, tycker jag. De hade lamor, getter o kaniner, ett terrarium, ugglor o tvättbjörnar (fast tvättbjörnarnas bur var i minsta laget), en massa rutschkanor, tågbanor, bergodalbana, en sån stor gunga, ett par karuseller, o en jättestor lekplats. Sen fanns det visst några inomhusaktiviteter också, men de skippade vi. Barnen hade vanvettigt kul, solen sken, o det var en i allmänhet bra dag. Strax utanför stod det skyltar som uppmanade oss att inte glömma pappa, o där låg ett litet bryggeri, så maken fick titta på, o köpa öl, o vi köpte några flaskor till svärfar också.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13