Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
När jag ändå håller på kan jag lika gärna fortsätta att spamma
Vi fick en mysig em inne i stan Linn och jag
Kulturfestivalen hann vi inte med, eller rättare sagt det räckte att se hur mkt folk det var runt SergelsTorg för att jag skulle avstå
Blev en sväng på Olssons Tyger där det var 50% på rean, köpte sammanlagt 7m tyg och 10 knappar för larviga 107:50 *nöjd*
Linn köpte en "kungafamilj" dvs en kung, drottning, prins, prinsessa o en fe så nu har hon fullt upp inne på sitt rum
Letade även tofflor till Linn, på nya avd så är det tydligen kallt på golvet plus att dom behöver tofflor att ha på sig när dom äter i matsalen. Efter att ha spanat på div. tofflor som jag vet inte funkar i längden så blev det ett par filttofflor på PO:P, vi ärvde ett par såna efter brorsans grabbar och dom har varit kanonbra
Dessutom valde Linn en långärmad t-shirt - jag såg fem-sex andra tshirts som var betydligt snyggare än den hon valde men hon var mkt bestämd så det var bara att gilla läget
ja sen mötte vi Paul efter jobbet, åt lite och åkte sen hem ![]()
Vi har varit och tittat på et hus i eftermiddag:
http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/410463
Jättefint på alla sätt och vis men det kändes inte rätt för mig. Mats skulle gärna vilja ha det. Men efter att vi har varit i kontakt med flera mäklare, så inser vi att vi riskerar att behöva sälja vårt hus med 100-300 000 kr förlust om vi säljer nu ... och det vore inte så roligt. Jag tror att Mats äntligen börjar inse att vi ska stanna där vi är.
*yippey*
Nu har jag bokat tågbiljett till min efterlängtade Anna, lyckades hitta en tur&retur resa för 276:- - helt klart värt varenda krona att få ha henne hemma en vecka
Nu är det bara att vänta en månad ![]()