• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-14 09:16:42 följande:
    Är det för tidigt för kantareller? Annars måste det väl finnas massor i era skogar...
    Dom ska tydligen ha kommit säger folk som varit ute i skogen...Ëb skogspromenad är ett alternativ men det känns "vardag", det kan vi ju göra sen på em när jag har börjat jobba
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-14 09:18:37 följande:
    Dom ska tydligen ha kommit säger folk som varit ute i skogen...Ëb skogspromenad är ett alternativ men det känns "vardag", det kan vi ju göra sen på em när jag har börjat jobba
    Ok. Åk till Fjäderholmarna då. Eller Skansen.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-14 09:19:45 följande:
    Ok. Åk till Fjäderholmarna då. Eller Skansen.
    Skansen är ett av mina förslag, Linn får dock något panikartat i ögonen när man nämer Skansen, hon tror att hon måste lämna sin napp till kattungarna
  • Kazeer

Varför ska det (nästan) alltid vara en sån strid om tandborstningen? Jag blir helt matt varje gång. Jag vet inte hur många olika sätt vi har testat. De funkar ett tag men sedan är han tillbaka till att knipa igen munnen och vägra öppna den *suck*

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Det verkar inte bli någon regnmätare i koppar till Mats. Jag har bara lyckats hitta ett enda företag som tillverkar dem. Rättare sagt, som har tillverkat dem. De slutade för fyra år sedan

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-14 09:38:27 följande:
    Det verkar inte bli någon regnmätare i koppar till Mats. Jag har bara lyckats hitta ett enda företag som tillverkar dem. Rättare sagt, som har tillverkat dem. De slutade för fyra år sedan
    Det är isf om det är någon hantverkare som tillverkar såna, som inte finns på nätet! Har ni inga såna i Malmö?? Nån liten hantverksby av något slag?
  • S vali s

Det blir en tur in till Sthlm, kanske ett besök på Kulturfestivalen där det verkar finnas en del för barn

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-14 10:37:47 följande:
    Det blir en tur in till Sthlm, kanske ett besök på Kulturfestivalen där det verkar finnas en del för barn
    Jag fick en tidning om det, men nu ska jag ju jobba hela helgen, så det blir att koncentrera sig på det! Men det finns säkert en del som Linn skulle uppskatta...lite sämre med program för mutanter däremot
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-14 11:07:35 följande:
    Jag fick en tidning om det, men nu ska jag ju jobba hela helgen, så det blir att koncentrera sig på det! Men det finns säkert en del som Linn skulle uppskatta...lite sämre med program för mutanter däremot
    Jag skummade hemsidan snabbt och konstaterade att det fanns en del för Linn, vi får se om inte annat så finns ju alltid BR och Olssons tyger
Svar på tråden Kärringmaffian del 13