• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Videli
    mammaninna skrev 2009-07-20 20:15:55 följande:
    tjihooo!! nu är man butiksägare!! ni är välkomna med gratulationer!! har man missat nåt här inne?? har alla det bra??
    Grattis,

är det en nätbutik eller en "vanlig" butik?
  • Anton2005

Brukar gnälla lite i vita hem tråden så nu gnäller jag lite här ist. Varför har vi två trådar så man måste hoppa imellan???? Så många som skriver i båda iaf. Jag vill ha en tråd!

• Videli
    Anton2005 skrev 2009-07-20 20:31:44 följande:
    Brukar gnälla lite i vita hem tråden så nu gnäller jag lite här ist. Varför har vi två trådar så man måste hoppa imellan???? Så många som skriver i båda iaf. Jag vill ha en tråd!
    Åååå det är länge jag tänkt att skriva det... Så jäkla tråkigt att det är såhär!
  • Anton2005
    Videli skrev 2009-07-20 20:33:19 följande:
    Åååå det är länge jag tänkt att skriva det... Så jäkla tråkigt att det är såhär!
    Mmm...jag är ju lite småvirrig o tycker det är jobbigt att hålla ordning på vad man skrivit vart och länka till bloggar hit o dit o trådarna
  • Anton2005

Hi hi förut när jag jobbade o inte var mammaledig så hade det redan skrivits flera sidor klockan 9 på morgonen. Det bästa som fanns o ta morgonkaffet på jobbet o läsa tillbaks dessa sidor och sen göra samma sak på lunchen (he he händelserikt liv jag har) men jag saknar iaf det

• mammaninna

kan bara hålla med om trådarna..

videli: en ytterst verklig..

• misak

Hej allihop!

Måste passa på att gratulera till alla fynd ni gjort, själv har jag "missat" ett antal i helgen på blocket, trist! Vill ha klädskåp till barnens rum, skänkar till deras rum till leksaksförvaring och även en skänk till vardagsrummet. Men de blir sålda framför näsan på mig hela tiden!

Grattis Algot i efterskott! Här planeras familjens första barnkalas som är på söndag, storebror Isak blir 4 år o det blir sammanlagt 12 barn om alla kommer, hoppas på sol så vi kan vara ute.

Grattis till butiken! Spännande, lycka till!

• misak

Vilken är den andra tråden? Jag har nog missat något.

• Anton2005
    misak skrev 2009-07-20 20:38:23 följande:
    Hej allihop!Måste passa på att gratulera till alla fynd ni gjort, själv har jag "missat" ett antal i helgen på blocket, trist! Vill ha klädskåp till barnens rum, skänkar till deras rum till leksaksförvaring och även en skänk till vardagsrummet. Men de blir sålda framför näsan på mig hela tiden! Grattis Algot i efterskott! Här planeras familjens första barnkalas som är på söndag, storebror Isak blir 4 år o det blir sammanlagt 12 barn om alla kommer, hoppas på sol så vi kan vara ute. Grattis till butiken! Spännande, lycka till!
    Tack och grattis till 4-åringen, så kul med barnkalas.
    Den andra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45591668.html
  • Tjock kulan
    misak skrev 2009-07-20 20:38:23 följande:
    Hej allihop!Måste passa på att gratulera till alla fynd ni gjort, själv har jag "missat" ett antal i helgen på blocket, trist! Vill ha klädskåp till barnens rum, skänkar till deras rum till leksaksförvaring och även en skänk till vardagsrummet. Men de blir sålda framför näsan på mig hela tiden! Grattis Algot i efterskott! Här planeras familjens första barnkalas som är på söndag, storebror Isak blir 4 år o det blir sammanlagt 12 barn om alla kommer, hoppas på sol så vi kan vara ute. Grattis till butiken! Spännande, lycka till!
    Minns att du bor i "mina" trakter, kanske detta kunde vara något. Jag köpte en liknande själv i förra veckan annars hade jag lagt rabarberna på denna skänken själv . Vet inte om det är detta du är ute efter men....
    http://www.blocket.se/helsingborg/Antik_skank_22669996.htm?ca=23_3&w=0
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3