numberone skrev 2009-07-21 15:14:17 följande:
Hej sötisar!!Tänkte att jag lämnar ett litet avtryck så ni vet att jag lever fortfarande... Vi har det en aning tufft just nu, framför allt jag som fått så mycket tillbaka kring ellens förlossning och hur livet blev där. Jag kan inte koppla av och ta in att Agnes mår helt ok utan "letar fel" och hittar. Jag är jätte rädd! Agnes har blivit något bättre med sin lilla mage och det är skönt mitt i all röra. Men jag har hunnit gå på en super loppis, tyvärr öste regnet ner så det blev inte så mycket shoppat, ser fram emot en ny runda på samma ställe i september. Jag fick iallafall tag på två lampor som jag håller på att måla. JAg vill ha in lite mer svart och silver så det blir en lite ruffare stil. Är vansinnigt trött på pasteller och tjejernas kläder som nästan bara är rosa räcker. "Vi" är även i full gång med att hacka upp betonggolvet i tvättstugan och hoppas på att kunna beställa ett lass med ny betong i nästa vecka. Har min pappa till hjälp och det underlättar en hel del.
KRAM
Åh jag tänker på er er alla!
Drabbades av något av en babyblues själv när Robin föddes och kunde inte glädjas ordentligt, allt kändes jättejobbigt och jag minns att jag kunde ligga hemma och gråta på soffan när pappa och storebror gick iväg. Som tur är gick det över.
Om det bara var jag eller det faktum att han föddes med några missbildningar som gjorde mig misstänksam och ledsen (och rädd för ev andra fel) vet jag inte. Det är absolut inte samma som det du/ni går igenom, med två täta barn och Ellens tuffa start osv.
skickar stora cyberkramar