• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • 13 år emellan

Nej, de som var osams är väl inte så aktiva längre? Man vågar ju inte skriva nicken, med risk för att stöta sig med ngn...men vi vet ju vilka det är, så ska vi fråga dom helt enkelt?
    Det kan bli fel hur vi än gör...
    Idag ska jag och en väninna till www.tosselilla.se/ Det ska bli så roligt! Hoppas vädret håller i sig så vi kan bada!

• Tjock kulan
    misak skrev 2009-07-20 21:38:40 följande:
    Tjock kulan skrev 2009-07-20 21:25:10 följande: Den hade jag inte hittat, men ringde nu o ska dit i morgon fm, håll tummarna!!!! Han hade t o m ett skåp till som var likadant i bättre skick!
    Lycka till
  • M  i  a

mammaninna - jättestort grattis, vad roligt! ska bli spännande att följa!

Vad gäller det här med 2 trådar så vet ni nog mycket väl varför det är så. Gräl och osämja ledde till att vi var några som kände att det var dags att skapa en ny tråd för att slippa de konflikter som rådde med jämna mellanrum. Och med tanke på att det var några som kände sig icke välkomna i andra tråden så är det väl inte så konstigt att det blev såhär.

• Gummsan82

Någon mer än jag som har hamnat i fruntimmersveckan? Har lyckats få in båda mina namn i denna vecka...
    Funderar på någon smaskig kvällsmat... bärsmulpaj kanske?

• Anton2005
    M i a skrev 2009-07-21 11:06:57 följande:
    mammaninna - jättestort grattis, vad roligt! ska bli spännande att följa!Vad gäller det här med 2 trådar så vet ni nog mycket väl varför det är så. Gräl och osämja ledde till att vi var några som kände att det var dags att skapa en ny tråd för att slippa de konflikter som rådde med jämna mellanrum. Och med tanke på att det var några som kände sig icke välkomna i andra tråden så är det väl inte så konstigt att det blev såhär.
    Jag vet precis varför det är två trådar, undrar bara om det finns någon möjlighet att det bara blir en tråd igen eftersom de det gäller inte verkar skriva i trådarna längre.
  • Camilla R
    Gummsan82 skrev 2009-07-21 13:58:39 följande:
    Någon mer än jag som har hamnat i fruntimmersveckan? Har lyckats få in båda mina namn i denna vecka...Funderar på någon smaskig kvällsmat... bärsmulpaj kanske?
    Bärsmulpaj är alltid gott!
    Vi gjorde en i helgen på blåbär som barnen plockat och både våra och grannens och vi vuxna gillade det, vem gör inte det???
  • Videli

Saknar oxå den gammla tråden och Mia vi vet varför det blev två trådar. Nu finns ju inte dom två lägren kvar, alla bara hoppar fram o tillbaka...

Den vita radion finns på Teknik Magasinet, för den som vill ha en. Dock är den några kronor dyrare.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3