Handlar du på Lidl?
och på den frågan kan jag svara JA.
och på den frågan kan jag svara JA.
I "min" Lidl butik luktar det inte konstigt jag har lånat deras toa många gånger och till mina barn.
Jag bryr mig inte om ( köper inte) ekologisk mat, så det behöver jag inte tänka på
jag är iaf nöjd med den Lidl butik jag handlar i
säger som dom andra , de har fräscha grönsaker o frukt...
Var där igår, men det är liksom oinspirerande att handla där att jag kommer alltid ut utan att ha köpt nåt särskilt.
Maxi ligger alldedes brevid så det fick bli en sväng dit också.
Någon enstaka gång, och varje gång får jag spel på deras usla kassasystem och säger aldrig mer.
Och på den frågan kan jag svara NEJ
vad menar ni med uselt kassa system??
att man packar pa parkeringen och inte 50 ar i kassan?
Tidigare så har jag kunnat hålla med om att Lidl hade lite dåliga kassasystem, kunde bli lite stressigt att få ner allt antingen i vagnen igen eller i påsar om man handlat mycket, men här i Sundsvall så har det bytts ut till "vanliga" kassor nu, med långa band och vad jag har förstått så ska det göras/har gjorts på många butiker.
Likadant så har de tagit tillbaka korgar igen och det är bra om man inte ska handla så mycket
Nej, har aldrig gjort. Ligger för långt bort och har ingen bil.
Intressant att de har ett annat kassasystem. Packar man ner sina saker i sin vagn igen alltså och sen packar ner i påsar på parkeringen? Måste ju gå jävligt mycket snabbare, om alla hajar det alltså.