Äntligen passerat 400 sidor! Det börjar dra ihop sig mot slutet, men det är ganska mycket kvar ändå!
JennyL29: gillar verkligen din idé, låter som en bok i min smak! Den här tjejen, är hon från våran vanliga värld? Gillar när man blandar verklighet med fantasy, för då känns det som om det skulle hända en själv! =) (I wish...)
Hela min berättelse är en flykt och en enda lång vandring i ett par månader och jag förstår ditt problem! Kan ju inte beskriva varje dag som går liksom. Men jag har en del attacker från fienderna inplanerade, och så en hel del dialoger som byger på många frågor så att mycket av storyn kan berättas genom dem. Och sedan har jag även att de som det handlar om berättar lite om sina egna liv under själva vandringen, för att fördriva tiden medan de vandrar. Kanske ett tips?
------------------------------------
Ni som skriver, skriver ni på stationär eller bärbar dator? jag skriver på bärbar men ahr svårt att hitta en bekväm ställning när jag sitter med datorn i knäet i soffan. Funderar på att köpa en sån här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086654
någon som provat???