• Sofies värld

Någon som skriver???

Hej!

Finns det någon annan som liksom jag håller på och skriver?

Jag har precis skrivit färdigt min första roman och håller nu på att skriva på en andra och tredje samtidigt, även om det är en av dem som jag brinner mest för just nu.

Hade varit kul att höra från nån annan!/Sofie

Iseline 4 okt-06, Tor 23 mars-09
  • Svar på tråden Någon som skriver???
  • Gräddis

Hejsan!

Jag hoppar in har om det gar bra! Verkar vara en spannande trad Jag har alltid alskat att skriva och gjorde det valdigt mycket nar jag var yngre. Nu vill jag garna borja skriva igen men kanner att jag inte riktigt vet var jag ska borja, samt det kanns som att min fantasi inte ar lika livlig som nar jag var yngre!

Ar det nagon har som fatt en bok publicerad?? Eller skickat in nagonting till nagot bokforlag?

• Erkegris

Lilloscar: Bf är den 3e september ^^ ja, tiden har blivit knäpp. Samtidigt som man tycker att det har gått så fort, så går det såååå långsamt nu haha, nu vill man bara att den ska komma ut! haha

Gräddeline: välkommen! :D tycker också min fantasi var bättre när jag var yngre, men jag tror mer det har med prestation att göra nu, man är rädd för att skriva dåligt(eller man vill skriva bra) så man skriver inte eller hittar på sådär som förr när det inte spelade någon roll om det var bra eller dåligt. Man begränsar nog sig själv tyvärr. ^^

• JennyL29

Lilloscar:
    Inboxa mig din mail så kan jag skicka texten.

Menvet inte hur man gör

• JennyL29

Sofie:
    Nu har jag mailat dig texten i din mail. Hoppas du kan få upp filen bara.
    Och kan du skriva under på mailet tillbaks att jag har patent på storyn elel rnåt.

• Plutteli

Hej, hoppar in här om jag får! Skriver dels på en roman och dels på en biografi just nu!

• Witch Child
    Gräddeline skrev 2009-08-24 18:14:04 följande:
    Hejsan! Jag hoppar in har om det gar bra! Verkar vara en spannande trad Jag har alltid alskat att skriva och gjorde det valdigt mycket nar jag var yngre. Nu vill jag garna borja skriva igen men kanner att jag inte riktigt vet var jag ska borja, samt det kanns som att min fantasi inte ar lika livlig som nar jag var yngre!Ar det nagon har som fatt en bok publicerad?? Eller skickat in nagonting till nagot bokforlag?
    jag håller på att skicka ut nu..det tar en liten stund hehe...det är så mkt frimärken.. =0/
  • Lilloscar

Jag skickade min mejladress till din inbox. Fick du den? Har nämligen inte fått din text än.

Välkomna alla nya!

JennyL29 skrev 2009-08-24 20:28:30 följande:
    Lilloscar: Inboxa mig din mail så kan jag skicka texten. Menvet inte hur man gör
  • Lilloscar
    Erkegris skrev 2009-08-24 18:44:17 följande:
    [citat]
    Lilloscar: Bf är den 3e september ^^ ja, tiden har blivit knäpp. Samtidigt som man tycker att det har gått så fort, så går det såååå långsamt nu haha, nu vill man bara att den ska komma ut! haha

De sista 2 månaderna tycker jag går väldigt segt.. De upplever jag som en evighet trots att jag hade fullt upp med vår första (Oscar) och nu med denna.. Lite märkligt..
    Fast 3 september är ju hur snart som helt. Vad roligt, snart träffar ni ert underbarn! Jag ska ha runt 26 november.
  • Gräddis

Erkegris - tack Ja du har nog ratt, man har lite mer prestationsangest nu nar man ar aldre. Jag maste forsoka ta mig tid att borja skriva igen. Den har traden kanske ar just vad jag behover som en liten sporre!

JennyL29: Tack

Witch Child: Vad spannande! Hur manga forlag har du skickat till/ska du skicka till? Hur valde du vilka forlag du ville testa?

Jag har en lang berattelse jag skrev nar jag var yngre som jag har funderat pa att anvanda som ett underlag for en bok, kanske ar bra att borja med...*funderar*

Svar på tråden Någon som skriver???