Sofies värld skrev 2009-08-01 12:26:27 följande:
hej emmy K! du ska ju alltid bara skicka in en kopia och inte original till förlagen, så då gör det väl ingenting om du ändrar med radavstånd och liknande? de vill ju ha det så för att lättare kunna göra anteckningar och så, och vad jag har hört så kladdar dom ibland en del i manuset. boken kommer ju inte att se ut så när den kommer ut ändå. jag har en ny idé på en bok när jag är klar med denna! jag jobbar ju som personlig tränare med inriktning på nyblivna mammor. så jag funderar på en bok om träning från förlossningen och framåt med kosttips och liknande. alltså träning redan från början, hur man kommer igång efter 6-8 veckor och sedan gradvis gör träningen tyngre allt eftersom månaderna går. vad tror ni???
En sån bok hade inte intresserat mig, MEN jag vet att finns de som älskar liknande böcker och tips. Jag tycker definitivt att du ska ge din idé en chans. Det viktiga är att dina tips konkurrerar ut allt som redan finns ute på marknaden, som i tidningar, nätet, även på gym och annat. Så kör på och lycka till!