• Sofies värld

Någon som skriver???

Hej!

Finns det någon annan som liksom jag håller på och skriver?

Jag har precis skrivit färdigt min första roman och håller nu på att skriva på en andra och tredje samtidigt, även om det är en av dem som jag brinner mest för just nu.

Hade varit kul att höra från nån annan!/Sofie

Iseline 4 okt-06, Tor 23 mars-09
  • Svar på tråden Någon som skriver???
  • JennyL29

Lilloscar:
    Har ännu inte skickat texten, ska hinnas med, datorn hänger sig idag.
    Plus att jag har migrän i antågande

Spännande avsnitt jag skriver på nu men så svårt att komma på handlingar tyvärr som för fantasyn framåt. *suck^*

Nu ska hon unga kvinnan altså ini en liten stad där det bara finns robusta karlar som tar sig friheter därför måste hon klä ut sig till en man.
    Sedan är det fast lite. VAd ska hända inne i staden?

• Gräddis

JennyL29 - later som en spannande historia! Vad ar kvinnans uppdrag? Kan du sammanfatta lite vad som hant sa kanske jag kan brainstorma lite med dig

• JennyL29

Gräddeline:
    Jag inboxar dig lite istället tror jag

Och Lilloscar:
    Texten kommer, har inte glömt bara mått lite sådär idag

• Lilloscar
    JennyL29 skrev 2009-08-25 16:15:34 följande:
    Gräddeline: Jag inboxar dig lite istället tror jag Och Lilloscar: Texten kommer, har inte glömt bara mått lite sådär idag
    Jag väntar på texten ikväll..
    Hoppas att du mår bättre snart. Går det bra med sonen på nätterna?
  • Lilloscar

Till de nya, Greddeline och Plutellt: Vad gillar ni att skriva om? Vad gillar ni att läsa?

Ha det gott!

• Lilloscar

Ville givetvis skriva Gräddeline, lite stavfel blev det där

• Gräddis

Lilloscar - ingen fara, det ar anda felstavat Jag gillar att lasa karleksromaner och romaner om relationer men aven deckare. Ar inte sa fortjust i science fiction men gillar om det ingar LITE av det och gillar att ta med det i mina berattelser, men inte alltfor mycket. Vad laser/skriver du?

• Witch Child
    Gräddeline skrev 2009-08-25 11:48:14 följande:
    Erkegris - tack Ja du har nog ratt, man har lite mer prestationsangest nu nar man ar aldre. Jag maste forsoka ta mig tid att borja skriva igen. Den har traden kanske ar just vad jag behover som en liten sporre!JennyL29: Tack Witch Child: Vad spannande! Hur manga forlag har du skickat till/ska du skicka till? Hur valde du vilka forlag du ville testa?Jag har en lang berattelse jag skrev nar jag var yngre som jag har funderat pa att anvanda som ett underlag for en bok, kanske ar bra att borja med...*funderar*
    oj jag kan inte namnen på dem på rak arm men sammanlagt är det 25 stycken förlag. valde dem för det verkar som det är de (av de jag hittat) som passar bäst till min slags historia. =) men jag har inte skickat till så många än. tror jag skickat till ca 6-7 stycken än så länge. har skrivit upp på en lista vilka det är =)
Svar på tråden Någon som skriver???