• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • timmisen

xxJessikaxx, jag förstår inte vad som händer. Så plötsligt har ägglossningen börjat strula, men men bara fortsätta.

• xxJessikaxx

Här sitter iaf jag nu på dag 23 med ngn form av mol/äl-värk och ömma bröstvårtor. Jag har ju enl testerna inte haft äl, så kanske är det det jag har nu? Vägrar för övrigt att köpa fler äl-tester och dessutom har jag åkt på värsta förkylningen OCH svamp där nere så även om det är äl så kan inte vilda hästar få mig att bresa just nu.
    Och gravid...ja jag vågar inget tro, för jag har ju inte haft äl så det vore ju konstigt, det enda jag hade var två dagar då strecket var lite starkare men inte nog starkt och de inträffade för en vecka sedan ungefär. BIM om nio dagar om jag räknar med 30 dagars cykel som jag haft sista två månaderna.

• nallebusig
    xxJessikaxx skrev 2009-07-24 22:25:45 följande:
    Här sitter iaf jag nu på dag 23 med ngn form av mol/äl-värk och ömma bröstvårtor. Jag har ju enl testerna inte haft äl, så kanske är det det jag har nu? Vägrar för övrigt att köpa fler äl-tester och dessutom har jag åkt på värsta förkylningen OCH svamp där nere så även om det är äl så kan inte vilda hästar få mig att bresa just nu.Och gravid...ja jag vågar inget tro, för jag har ju inte haft äl så det vore ju konstigt, det enda jag hade var två dagar då strecket var lite starkare men inte nog starkt och de inträffade för en vecka sedan ungefär. BIM om nio dagar om jag räknar med 30 dagars cykel som jag haft sista två månaderna.
    jag skulle stasa på att sexa på ett par dar till jag
  • xxJessikaxx

Å tack för tipset nallebusig men det var ju det där med svampen då
    OM detta är äl-värk så borde den ju rimligtvis inte hålla i sig mer än högst två-tre dagar, alltså inte längre än till i morgon.
    Får helt enkelt avvakta och se. Om detta är äl är den ju väldigt sen och det borde betyda mens först om två veckor då i så fall. Sex är tyvärr uteslutet med denna outhärdliga svamp just nu

• Cornelia13

Hej!

En liten fråga, någon som vet om det startades en ny temptråd?? Har haft koll på den och skulle gärna vilja följa den igen

3:e juni kom lilla Minde
  • nallebusig
    xxJessikaxx skrev 2009-07-25 10:30:04 följande:
    Å tack för tipset nallebusig men det var ju det där med svampen då OM detta är äl-värk så borde den ju rimligtvis inte hålla i sig mer än högst två-tre dagar, alltså inte längre än till i morgon.Får helt enkelt avvakta och se. Om detta är äl är den ju väldigt sen och det borde betyda mens först om två veckor då i så fall. Sex är tyvärr uteslutet med denna outhärdliga svamp just nu
    jobbigt m svamp har du fått ngt utskrivet mot det finns ju bra tabl mot det på recept
  • xxJessikaxx

nallebusig, jag har i flera år haft problem med svamp och provat det mesta, även den man äter, tror den hette Diflucan. Hjälpte inte mycket. Dock har svampen varit lugnare sista halvåret så DET i kombination med en molvärk jag tycker mig känna igen gör att jag mer och mer börjar undra om det inte tagit sig banne mig. Men är ju en vecka till BIM så det är ju ingen idé att börja testa eller så.

• nallebusig
    xxJessikaxx skrev 2009-07-25 19:09:15 följande:
    nallebusig, jag har i flera år haft problem med svamp och provat det mesta, även den man äter, tror den hette Diflucan. Hjälpte inte mycket. Dock har svampen varit lugnare sista halvåret så DET i kombination med en molvärk jag tycker mig känna igen gör att jag mer och mer börjar undra om det inte tagit sig banne mig. Men är ju en vecka till BIM så det är ju ingen idé att börja testa eller så.
    jag hade massor m svamp i tonåren till slut hjälpte ingenting tills jag gick gyn igen o då smörjde han på ngn blå sörja o det hjälpte har haft svamp två ggr på 13 år efter det
  • timmisen

xxJssikaxx, du verkar ju ha turen som andra - gravid alltså! Själv känner jag absolut ingenting så här runt dag 20. Fattar inte.....

Svar på tråden Pergopinglorna del 18