• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Fan.. Dom borde höja priset på Michael skivorna som fan nu jue

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    m0e skrev 2009-07-03 23:25:09 följande:
    BooBoo- Jag har några sönderspelade kassetband och hans greatest hits skiva som jag önskade mig och faktiskt FICK (min mamma gillar också MJ )en julafton nån gång när jag gick på gymnasiet. Sen har jag några låtar på datorn men jag lyckades faktiskt hitta dangerous dvdn på nätet, som var den jag hade på mitt överspelade vhs band (wohoo!) så den ska jag nog beställa så småningom. Det bästa framträdandet på hela konserten
    " target="_blank">

Jag minns det som urbra och urläskigt på samma gång Underbart! Största anledningen till att jag är smådeppig över hans död är ju att jag aldrig ens hade chansen att få se detta GENI live, och nu kommer det ingen fler chans Sandra- Yes! Där har vi ju filmen/dokumentären om The Jacksons! Jag hade tänkt fråga om nån av er hade sett den och visste vad den hette. Jag har sett den (om det nu är den jag tänker på) men det var många år sedan. Kommer bara ihåg att den var väldigt sevärt och väldigt tragisk.
    Är oxo deppig över att jag inte fick chansen att se han live.
  • m0e

BooBoo- Jamen det är ju klart de ska gå i pension! För bövelen.. kasettband är ju kult! De ska du vara rädd om

Ja visst är det tråkigt.. nu kommer jag gå och gräma mig över det i flera år! Fasen att man skulle vara lite 'för ung' annars hade man ju haft ganska många chanser!

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:24:09 följande:
    Fan.. Dom borde höja priset på Michael skivorna som fan nu jue
    Nää de har jag då inte märkt :O
    Jag köpte mina cdskivor idag.
    99 kr och dubbeldvd 289 Kr för.. Så det va inte alls farliogt. hamnade på 586 kr med allt ihopa :P Så det är billigt =) de skulle ringa mig när de hade mer MUSIK-DVD med honom Kommer inästa vecka :P YEAH
  • KikiBoo

Tänker då inte titta på nå elakt

Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka)
    Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool

Sandra
    Tänker du köpa ALLT med han eller?

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:51:37 följande:
    Tänker då inte titta på nå elakt Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka) Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool SandraTänker du köpa ALLT med han eller?
    YEAH... Det var tänkt så.. Får se om man hittar alla.. Vi får la se =) Hehe
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:01:25 följande:
    YEAH... Det var tänkt så.. Får se om man hittar alla.. Vi får la se =) Hehe
    Varför?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson