• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Kanske är tack vare MJ som jag juckar ibland när jag dansar, haha. Minns när jag skulle lära en klasskompis få till juckrörelserna.
    Jag shakar loss när jag är ute. Har mina egna moves. Ibland, men bara ibland när vännerna härmar en, säger att det är mina moves så känns de ibland som dom hånar. Det gör dom säkert inte.
    Jag gillar att svänga mina lurviga hur jag vill

Tittade i tidningen Klick igrkväll. Öff{#lang_emotions_yell} Varför publicerar dom bilden på han när han ligger där hela jävla tin..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jo Beat it är bra. Gillar hans piano t-shirt
    Min son ville se Thriller. Så då slog jag på dvdn. Han satt med stora ögon och hakan i golvet. Stutsade.
    Nu går Beat it. Grabben verkar gilla vad han ser och hör. Bra!

• Brooke
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 05:20:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:16:09 följande:
    Klart han är far till barnen. Spelar väl ingen roll ifall de är adopterade eller ifall de blev till med spermiedonation, de är lika mycket hans barn för det. Tycker det är löjligt att media diskuterar det så mycket.
    Om du inte läste det. Så är han far till barnen hur mkt folk än SÄGER..
  • KikiBoo
    m0e skrev 2009-07-04 01:03:53 följande:
    BooBoo- 23 unga år Jag har haft depp hela dagen idag. Har zappat mellan Vh1, MTV, CNN och BBC idag. Alla visar de nått om Michael. Jag är inget hysteriskt superfan, bara en helt vanlig tjej som då och då lyssnar på och uppskattar hans musik, hans fina 'tänk' och allt han har gjort för människor runt om i världen. Jag har heller inte lätt för att gråta men när de gick ut med dödsbeskedet (satt och såg det hela 'live' på CNN) så fick jag en liten tår i ögat. När de sen visar alla dessa musikvideos så måste jag något skamset erkänna att jag har storbölat framför tvn mer än en gång den här senaste veckan Jösses, han betydde nog mer än vad jag nånsin hade kunnat föreställa mig!
    Och jag 26 år GAMMAL
     Jag kan säga att jag vart ett hysteriskt superfan. Nu bara superfan. Always and forever.
    Blev alltid glad när jag lyssnade på han.
    Det är konstigt att man kan sörja nån som man ALDRIG träffat. Men han har funnits i mitt liv SÅ länge. Sen poff gone.
    Minns när jag var liten o lekte med de vänner som gilla M. Två st {#lang_emotions_tongue_out} Lekte alltid MJ show. Se när konseren var i sthlm -92 så gjorde vi en egen

Vartenda Hiiih och Hooo prickar jag in än i dag i hans låtar

Lyssnar jag på låten "For all time" så blir jag lessen i ögat ..

Klart han är far till barnen.
  • Brooke

Alltså inte förrens nu har jag tänkt på att Childhood sjungs i Free Willy 2. Det var nu när jag rippade in min musik som jag köpt med Jackson som jag såg att Childhood theme from "Free Willy 2" Och jag har inte tänkt på när jag har sett filmerna att det är just Michael som sjunger :O Var tvungen att kolla och det stämmer ju :O Coolt egentligen =)

• Bevabus

Är den med där!? :O
    Jag har sett den filmen en miljon gånger, när spelas den? :S
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 13:53:12 följande:

Alltså inte förrens nu har jag tänkt på att Childhood sjungs i Free Willy 2. Det var nu när jag rippade in min musik som jag köpt med Jackson som jag såg att Childhood theme from "Free Willy 2" Och jag har inte tänkt på när jag har sett filmerna att det är just Michael som sjunger :O Var tvungen att kolla och det stämmer ju :O Coolt egentligen =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 14:05:03 följande:
    Är den med där!? :OJag har sett den filmen en miljon gånger, när spelas den? :SSandra Örebro skrev 2009-07-04 13:53:12 följande:
    Då elvis rymmer och ska med färjan, men han lägger sig i en båt.. Och kollat på ett foto på Jessie och hans fosterföräldrar Annie och (pappan)
    Det står på fodralet där det är extra material.
    Musikvideo med Michael Jackson "Childhood"
  • Bevabus

ahaa okej då måste jag lyssna efter den nästa gång

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 14:19:14 följande:

Då elvis rymmer och ska med färjan, men han lägger sig i en båt.. Och kollat på ett foto på Jessie och hans fosterföräldrar Annie och (pappan)Det står på fodralet där det är extra material. Musikvideo med Michael Jackson "Childhood"
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 14:22:26 följande:
    ahaa okej då måste jag lyssna efter den nästa gångSandra Örebro skrev 2009-07-04 14:19:14 följande:
    Mm låten börjar då Annie kollar i tältet, börjar på Have you seen my childhood?om jag inte minns fel
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson