• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

haha näe verkligen inte .-D jag har hans låtar nerladdade sen länge tbx och tittar mest bara på dokumentärer o intervjuer med honom.

BooBoo skrev 2009-07-03 22:37:05 följande:
    Men det är väl inte MJ som skrivit boken? Det är väl nån som arbetat med han i många år. Eller är jag ute o cyklar nuNåja.. har ni andra oxo gått o köpt ALLT med MJ nu eller?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-03 22:50:53 följande:
    nope, inget...jag nöjer mig med alla hans låtar jag har "spoti"boken kanske går att låna på biblan...ska kolla ngn gång
    Jag köpte fyra skivor med honom, fick boken "Mannen bakom masken Michael Jackson" idag :P
  • m0e

BooBoo-
    Jag har några sönderspelade kassetband och hans greatest hits skiva som jag önskade mig och faktiskt FICK (min mamma gillar också MJ )en julafton nån gång när jag gick på gymnasiet. Sen har jag några låtar på datorn men jag lyckades faktiskt hitta dangerous dvdn på nätet, som var den jag hade på mitt överspelade vhs band (wohoo!) så den ska jag nog beställa så småningom.

Det bästa framträdandet på hela konserten

Jag minns det som urbra och urläskigt på samma gång Underbart!
    Största anledningen till att jag är smådeppig över hans död är ju att jag aldrig ens hade chansen att få se detta GENI live, och nu kommer det ingen fler chans

Sandra- Yes! Där har vi ju filmen/dokumentären om The Jacksons! Jag hade tänkt fråga om nån av er hade sett den och visste vad den hette. Jag har sett den (om det nu är den jag tänker på) men det var många år sedan. Kommer bara ihåg att den var väldigt sevärt och väldigt tragisk.

• Brooke
    m0e skrev 2009-07-03 23:25:09 följande:
    BooBoo- Jag har några sönderspelade kassetband och hans greatest hits skiva som jag önskade mig och faktiskt FICK (min mamma gillar också MJ )en julafton nån gång när jag gick på gymnasiet. Sen har jag några låtar på datorn men jag lyckades faktiskt hitta dangerous dvdn på nätet, som var den jag hade på mitt överspelade vhs band (wohoo!) så den ska jag nog beställa så småningom. Det bästa framträdandet på hela konserten

Jag minns det som urbra och urläskigt på samma gång Underbart! Största anledningen till att jag är smådeppig över hans död är ju att jag aldrig ens hade chansen att få se detta GENI live, och nu kommer det ingen fler chans Sandra- Yes! Där har vi ju filmen/dokumentären om The Jacksons! Jag hade tänkt fråga om nån av er hade sett den och visste vad den hette. Jag har sett den (om det nu är den jag tänker på) men det var många år sedan. Kommer bara ihåg att den var väldigt sevärt och väldigt tragisk.
    Vilken tänkte du på??
  • m0e

Sandra Örebro skrev 2009-07-03 23:29:23 följande:

Vilken tänkte du på??
    Den som dom skulle sända på 4:an
    14:10 The Jacksons ? An american dream ? Ep.1
    16:35 The Jacksons ? An American dream - Ep.2
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-03 23:24:50 följande:

Jag köpte fyra skivor med honom, fick boken "Mannen bakom masken Michael Jackson" idag :P
  • Brooke
    m0e skrev 2009-07-03 23:32:07 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 23:29:23 följande:
    Den som dom skulle sända på 4:an 14:10 The Jacksons ? An american dream ? Ep.116:35 The Jacksons ? An American dream - Ep.2
    aha okej.. :P
  • Brooke

snart3barnsmamma - Jag var tvungen och fråga vart dem hade gömt Michael Jackson. Jag hitta ingentign. Men när man kom in i affären typ vid disken så hade dem massor med cd.skivor med Michael. Så här är dem iaf inte slutsålda. Och dem kostade bara 99 kr styck :P
    Dubbelcdn kostade runt 200 tror ja de va :O

• KikiBoo

TJOOHOO! Mitt Bad kassettband funkar Iofs, varför skulle det inte
    Minns när jag som liten spolade tillbaka o lyssnade om o om igen på Speed Demon. Klart, alla låtarna är ju bra. Men man har jue sina favvosar.
    Men jag ska nog lyssna på mina cd-skivor i fortsättningen så får kassettbanden gå i pension.

Köpte expressen idag. Ville jue såklart ha bilagan med Michael

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson