• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e

BooBoo- 23 unga år

Jag har haft depp hela dagen idag. Har zappat mellan Vh1, MTV, CNN och BBC idag. Alla visar de nått om Michael. Jag är inget hysteriskt superfan, bara en helt vanlig tjej som då och då lyssnar på och uppskattar hans musik, hans fina 'tänk' och allt han har gjort för människor runt om i världen. Jag har heller inte lätt för att gråta men när de gick ut med dödsbeskedet (satt och såg det hela 'live' på CNN) så fick jag en liten tår i ögat. När de sen visar alla dessa musikvideos så måste jag något skamset erkänna att jag har storbölat framför tvn mer än en gång den här senaste veckan Jösses, han betydde nog mer än vad jag nånsin hade kunnat föreställa mig!

• Brooke
    m0e skrev 2009-07-04 01:03:53 följande:
    BooBoo- 23 unga år Jag har haft depp hela dagen idag. Har zappat mellan Vh1, MTV, CNN och BBC idag. Alla visar de nått om Michael. Jag är inget hysteriskt superfan, bara en helt vanlig tjej som då och då lyssnar på och uppskattar hans musik, hans fina 'tänk' och allt han har gjort för människor runt om i världen. Jag har heller inte lätt för att gråta men när de gick ut med dödsbeskedet (satt och såg det hela 'live' på CNN) så fick jag en liten tår i ögat. När de sen visar alla dessa musikvideos så måste jag något skamset erkänna att jag har storbölat framför tvn mer än en gång den här senaste veckan Jösses, han betydde nog mer än vad jag nånsin hade kunnat föreställa mig!
    Jag såg oxå när dem sände och gav dödsbeskedet på CNN :(
  • Brooke

Älskar verkligen Beat it Videon. Älskar hans rörelser när dem dansar i grupp.
    Ibland känns det som Michael vill berätta nått men inte får ut det genom varken dansen eller rösten.. :/

• Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:13:56 följande:

Älskar verkligen Beat it Videon. Älskar hans rörelser när dem dansar i grupp.Ibland känns det som Michael vill berätta nått men inte får ut det genom varken dansen eller rösten.. :/
    Och jag skulle säga, ÄLSKAR hans rörelser då menar jag genom hela.. Såg att jag hade redan skrivit det men han har ju en kropp eller snarare rörelser som man själv skulle vilja kunna göra och släppa ut det. Vill ha hans förmåga att släppa loss. :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:51:37 följande:
    Tänker då inte titta på nå elakt Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka) Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool SandraTänker du köpa ALLT med han eller?
    Det där jag skrev om elakt. Det va att två "reportrar" sitter och diskuterar att
    "Michael Jackson Is NOT The Father Of Those White Kids" Skiter i vad folk säger. Men för mig ÄR Han far till barnen.. GRR
  • LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:16:09 följande:

Det där jag skrev om elakt. Det va att två "reportrar" sitter och diskuterar att "Michael Jackson Is NOT The Father Of Those White Kids" Skiter i vad folk säger. Men för mig ÄR Han far till barnen.. GRR
    Klart han är far till barnen. Spelar väl ingen roll ifall de är adopterade eller ifall de blev till med spermiedonation, de är lika mycket hans barn för det. Tycker det är löjligt att media diskuterar det så mycket.
  • stockrosen
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 05:20:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:16:09 följande:
    Klart han är far till barnen. Spelar väl ingen roll ifall de är adopterade eller ifall de blev till med spermiedonation, de är lika mycket hans barn för det. Tycker det är löjligt att media diskuterar det så mycket.
    Instämmer helt!
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-03 23:40:58 följande:

snart3barnsmamma - Jag var tvungen och fråga vart dem hade gömt Michael Jackson. Jag hitta ingentign. Men när man kom in i affären typ vid disken så hade dem massor med cd.skivor med Michael. Så här är dem iaf inte slutsålda. Och dem kostade bara 99 kr styck :P Dubbelcdn kostade runt 200 tror ja de va :O
    det var ju bra :)
  • beadis
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 05:20:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:16:09 följande: Klart han är far till barnen. Spelar väl ingen roll ifall de är adopterade eller ifall de blev till med spermiedonation, de är lika mycket hans barn för det. Tycker det är löjligt att media diskuterar det så mycket.
    håller helt med!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson