• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Har aldrig sett Willy 2.an. Bara ettan.. Men har läst att han gjort musik till filmen. För mig att det är en till låt han skrivit ihop med nån.

Nåja!
    Ni som köpte expressen igår o MJ bilagan. Sidan 46. Kolla! Tycker verkligen inte det ser ut som M. {#lang_emotions_undecided}

Den DÄR kvinnan
    Henne har jag läst om .. Hon verkar lite..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:36:01 följande:
    Har aldrig sett Willy 2.an. Bara ettan.. Men har läst att han gjort musik till filmen. För mig att det är en till låt han skrivit ihop med nån. Nåja!Ni som köpte expressen igår o MJ bilagan. Sidan 46. Kolla! Tycker verkligen inte det ser ut som M. Den DÄR kvinnan Henne har jag läst om .. Hon verkar lite..
    Men hallå.. KUNDE DU INTE HA VARNAT att det va en orm med på den bilden??? Ohh har ormfobi :'(
    Och nejjag håller med.. Det ser nte ut som Michael men ändå så påminner han om Michael. men han ser för ung ut för att vara michael. Han va lixom 38 år 96.. Men jag tror nästan det är han... M;en samtidigt så känns det inte som om det är han :/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:36:01 följande:
    Har aldrig sett Willy 2.an. Bara ettan.. Men har läst att han gjort musik till filmen. För mig att det är en till låt han skrivit ihop med nån. Nåja!Ni som köpte expressen igår o MJ bilagan. Sidan 46. Kolla! Tycker verkligen inte det ser ut som M. Den DÄR kvinnan Henne har jag läst om .. Hon verkar lite..
    Jämför bilden bredvid den är från 97 ett år senare...
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 16:45:26 följande:
    Men hallå.. KUNDE DU INTE HA VARNAT att det va en orm med på den bilden??? Ohh har ormfobi :'( Och nejjag håller med.. Det ser nte ut som Michael men ändå så påminner han om Michael. men han ser för ung ut för att vara michael. Han va lixom 38 år 96.. Men jag tror nästan det är han... M;en samtidigt så känns det inte som om det är han :/
    Meh! Hur ska jag kunna veta att du har ormfobi O btw, har du inte kollat i bilagan?
    Jag reagera på en gång när jag såg bilden.
    Ser ut som en av alla fans som försöker se ut som han.
    Mena, kolla handleden, näsan, munnen, håret, hakan.. Nääääh!!
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:53:42 följande:
    Meh! Hur ska jag kunna veta att du har ormfobi O btw, har du inte kollat i bilagan? Jag reagera på en gång när jag såg bilden. Ser ut som en av alla fans som försöker se ut som han.Mena, kolla handleden, näsan, munnen, håret, hakan.. Nääääh!!
    Jo jag har kollat.. jo jag kan faktiskt hålla med. Tror inte heller det är han... Det känns som om han är för kort, Jämför bilden på sida 58-59.. Det är inte han...
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 17:01:00 följande:
    Jo jag har kollat.. jo jag kan faktiskt hålla med. Tror inte heller det är han... Det känns som om han är för kort, Jämför bilden på sida 58-59.. Det är inte han...
    haha jaa.. men då borde du jue redan ha sett ormen
  • Bevabus

Åhh va irriterad jag är över att svensk tv inte tänker visa begravningen, det är en jättestor grej ju och jag vill se! Det kommer såklart att komma upp på nätet ändå, men det är inte samma sak som att "vara med" där live

• Bevabus

Förresten, tror ni på kvinnan med åttlingarna att Michael erbjöd sig att köpa dem? Jag tror inte på det. Däremot så kan jag tänka mig att ha erbjöd sig att hjälpa henne på något vis, han kanske frågade om hon skulle vara villig att adoptera bort några av barnen då han själv gärna ville ha flera. Men att göra situationen obehaglig som Aftonbladet beskrev det, det tror jag faktiskt inte på. Jag tror det här är kvinnans sätt att få extra mycket publicitet så hon förstorar samtalet med Michael. Men det är ju bara något jag kan spekulera i.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson