• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag tror oxo att begraningen kommer visas. På svensk tv oxo. Kanske inte nu men nån gång så
    O absolut så kommer man kunna se den på nätet.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 19:09:01 följande:
    Jag tror oxo att begraningen kommer visas. På svensk tv oxo. Kanske inte nu men nån gång så O absolut så kommer man kunna se den på nätet.
    Då får ni hitta webbtv jag är urusel att leta när det gäller nått sånt här. Kommer aldrig på vad USAS alla tvkanaler heter.. Men jag är förtvivlad. Jag vill att de direktsänder hela spektaklet...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 19:46:48 följande:
    Här ska de tydligen sända live webb-tv från begravningen. Hoppas det blir så också, vi får hålla koll på dessa sidor då da..Men det finns utan att tveka flera som ska göra det, de här var de enda jag hittade just nu. Sökte bara lite snabbt på google.celebrity.rightpundits.com/www.webtvhub.com/watch-michael-jackson-funera.../
    Thanks :P Det är 10:00 i LA och här är det väl klockan 16 då? VÅr tid 1600??
  • Bevabus

Det är ju så svårt det där med USA tider då det är ett stort land. Men det ska vara 9 eller 8 timmar emellan såvitt jag har förstått. Jag har en del vänner som bor där och de har sagt så iaf
    Men alla stora tidningar lär ju skriva artiklar den dagen "Idag svensk tid "blabla" begravs Michael Jackson". Så du kommer att få reda på det

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:49:20 följande:

Thanks :P Det är 10:00 i LA och här är det väl klockan 16 då? VÅr tid 1600??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 19:50:52 följande:
    Det är ju så svårt det där med USA tider då det är ett stort land. Men det ska vara 9 eller 8 timmar emellan såvitt jag har förstått. Jag har en del vänner som bor där och de har sagt så iaf Men alla stora tidningar lär ju skriva artiklar den dagen "Idag svensk tid "blabla" begravs Michael Jackson". Så du kommer att få reda på det Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:49:20 följande:
    Jag har för mig att det är 8a timmar mellan sverige och LA..
  • LitenKyckling

Sandra örebro: Läste lite i din blogg. Är det du som skrivit detta? för det verkar ju inte stämma med det du skriver här

"NYHETER !
    Michael Jackson är död, han dog av ett hjärtstillestånd.
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab
    Jag kan inte direkt säga att jag sörjer, visst det är synd att han är död, han är en riktigt bra sångare. Men han var inte min idol. Och dessutom har han gjort mkt crazy stuff.
    Vi får se om de skriver nått mer om honom.."

Peace
    Upplagd av Sandra kl. 00:12 0 kommentarer

• Brooke
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 20:23:41 följande:
    Sandra örebro: Läste lite i din blogg. Är det du som skrivit detta? för det verkar ju inte stämma med det du skriver här "NYHETER !Michael Jackson är död, han dog av ett hjärtstillestånd. www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546...Jag kan inte direkt säga att jag sörjer, visst det är synd att han är död, han är en riktigt bra sångare. Men han var inte min idol. Och dessutom har han gjort mkt crazy stuff.Vi får se om de skriver nått mer om honom.."PeaceUpplagd av Sandra kl. 00:12 0 kommentarer
    Och vart har du läst det där? Och VAD är det som inte stämmer?? :/
  • Kibell

Typiskt att tv 4 ska sända hela dagen på tisdagen, just då jag inte kan se det
    Finns det någon som tänker spela in och kanske har lust att låta mig se det sen?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke

Ohh älskar denna video.. Han är så rapp i munnen, och ser ut som WOW, slurk.. Och dessutom passar han i de där kläderna :P

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson