• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 17:37:28 följande:
    Förresten, tror ni på kvinnan med åttlingarna att Michael erbjöd sig att köpa dem? Jag tror inte på det. Däremot så kan jag tänka mig att ha erbjöd sig att hjälpa henne på något vis, han kanske frågade om hon skulle vara villig att adoptera bort några av barnen då han själv gärna ville ha flera. Men att göra situationen obehaglig som Aftonbladet beskrev det, det tror jag faktiskt inte på. Jag tror det här är kvinnans sätt att få extra mycket publicitet så hon förstorar samtalet med Michael. Men det är ju bara något jag kan spekulera i.
    håller absolut med...givetvis är det publicitet hon vill ha. Kan tänka mig att det kommer fler liknande rubriker!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke

I min förtvivlan har jag skrivit till, Tv3,TV4, kanal5 och SVT.. Jag är förtvivlad och oerhört ledsen just nu =( :'( I WANT to see his funeral. I want to follow him to the final peace..

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 18:54:42 följande:
    Är det denna film dom kommer visa på 4.an på tis?www.hotmoviesale.com/dvds/2438/1/The-Jacksons...
    Antagligen.. Men jag är förtvivlad :'(
    Läs detta som jag har skrivit i min blogg
    sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    Jag kände att när Michael dog så kände jag att jag kunde få en ny chans att gå vidare med mitt liv sen min farfar dog, eftersom varken jag eller min familj BARA pappa och min farbror gick på Urnsättningen. Jag kunde ha fått en CHANS att äntligen få gå vidare med mitt liv genom att titta på Michaels begravning till hans sista vila :'( Men det kommer JAG INTE FÅ Göra om Svensk tv inte visar hans begravning :'( Jag är helt förtvivlad.. (Hur gör man smilisar btw? Får inte till dem =( )
  • Bevabus

Kolla på min pres så ser du hur man gör smilisar

mMn du, jag är säker på att begravningen kommer sändas live nånstans på nätet och annars så kommer nån utan att tveka att lägga upp den på youtube. Prinsessan Dianas hela begravning och bröllop ligger uppe där så nog lär MJ:s också göra det. Men jag är också ledsen för att den inte kommer sändas live här :/
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:00:41 följande:

Antagligen.. Men jag är förtvivlad :'( Läs detta som jag har skrivit i min blogg sandra-omsandrasliv.blogspot.com/Jag kände att när Michael dog så kände jag att jag kunde få en ny chans att gå vidare med mitt liv sen min farfar dog, eftersom varken jag eller min familj BARA pappa och min farbror gick på Urnsättningen. Jag kunde ha fått en CHANS att äntligen få gå vidare med mitt liv genom att titta på Michaels begravning till hans sista vila :'( Men det kommer JAG INTE FÅ Göra om Svensk tv inte visar hans begravning :'( Jag är helt förtvivlad.. (Hur gör man smilisar btw? Får inte till dem =( )
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 19:04:17 följande:
    Kolla på min pres så ser du hur man gör smilisar mMn du, jag är säker på att begravningen kommer sändas live nånstans på nätet och annars så kommer nån utan att tveka att lägga upp den på youtube. Prinsessan Dianas hela begravning och bröllop ligger uppe där så nog lär MJ:s också göra det. Men jag är också ledsen för att den inte kommer sändas live här :/Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:00:41 följande:
    Jag vill se det LIVE, det är för dyrt för att åka till L.A bara för att gå på hans begravning. Om jag hade pengar hade jag inte ens tvekat. Då hade jag åkt ner redan nu, och försökt vara ett stöd..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson