• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

När man kunde se Michael Jackson och hans musik så va ju La Toya med och pratade om honom, och shit va lik hon och Michael va efter att han opererat sig, de har ju likadana näsor :O

• Liljekonvaljer
    Kibell skrev 2009-07-04 22:23:24 följande:
    Det har ju kritiserats en del angående MJ´s skönhetoperationer. Men kolla på La Toya, hon hat ju gjort minst lika många i sådanafall. Hon döms inte.
    Hon ser bedrövlig ut. Och hon var snygg innan, även hon.

D
  • Eisa
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:24:17 följande:
    När man kunde se Michael Jackson och hans musik så va ju La Toya med och pratade om honom, och shit va lik hon och Michael va efter att han opererat sig, de har ju likadana näsor :O
    Ja, de måste ha inspirerats av varann.
  • Bevabus

Ja gud hennes näsa..
    Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?

Kibell skrev 2009-07-04 22:23:24 följande:
    Det har ju kritiserats en del angående MJ´s skönhetoperationer. Men kolla på La Toya, hon hat ju gjort minst lika många i sådanafall. Hon döms inte.
  • Brooke

Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:

Jag tror i alla fall att MJ var n väldigt ensam människaHoppas han får frid
    Så fort han begravs och medierna slutar att leta saker som ska skrivas i media så kommer han få frid. Jag tror inte han kommer få frid innan dess..
  • Bevabus

Jo klart han var ensam, han var ju otroligt blyg och ju fler ensamma timmar han fick utanför samhället desto mera grävde han in sig i sig själv, det var ju det LaToya sa ju dokumentären som gick för ett par dagar sedan. Det tyckte jag hon hade helt rätt i.

Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:

Jag tror i alla fall att MJ var n väldigt ensam människaHoppas han får frid
  • Eisa

Om MJ hade fått leva om sitt liv, undrar var någonstans han hade valt att gå en annan väg? Jag skulle önska att han vid ca 1985-1987 slutade göra om sig mera. Att han där nånstans tog en allvarlig funderare och påbörjade terapi. Så att han inte gled in i utseendefixering och läkemedelsmissbruk och dålig ekonomi.

• guild
    Liljekonvaljer skrev 2009-07-04 22:23:43 följande:
    Han var gruvligt snygg som svart. Man ska inte förtala de döda, men snygg är nog inte riktigt rätt ord för att beskriva vad som hände med hans ansikte de senaste decenierna.
    jag tror han på nåt sätt fick en skev självuppfattning och till slut blev beroende av det. I botten låg nog att han var ensam och väldigt osäker.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Eisa
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:27:07 följande:
    Jo klart han var ensam, han var ju otroligt blyg och ju fler ensamma timmar han fick utanför samhället desto mera grävde han in sig i sig själv, det var ju det LaToya sa ju dokumentären som gick för ett par dagar sedan. Det tyckte jag hon hade helt rätt i.Trailer T skrev 2009-07-04 22:24:00 följande:
    Fast enligt källor så hade ju MJ en hemlig flickvän...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:26:02 följande:
    Ja gud hennes näsa..Jag tycker hon var så himla mycket sötare innan. Men som sagt, who am I to judge?
    Hur såg hon ut innan??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson