• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Eisa
    Trailer T skrev 2009-07-04 22:18:31 följande:
    Det är bara synd att en människa ska behöva dö för att få uppskattning och kärlek..
    Fast han upplevde MYCKET sådant under sitt liv också. Folk var galna i honom. Han hade asmånga fans som dyrkade honom och han har nått enorma framgångar. Så nog vet han att han är uppskattad.

Sen tror ju jag på life after death och att han ändå är med oss och ser allt som händer nu, men nu ska jag inte bli krösamajjig.
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:12:36 följande:
    Va häftigt det måste vara att få ha sett honom som ung, under hans storhetstid *avis*
    ... ...kommer så väl ihåg...

">

glömmer heller aldrig denna kvällen heller...det sändes på TV och var helt fantastiskt.

">

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-04 22:14:53 följande:
    Funderar på att köpa dom på cd. Annars får jag gå till källaren och leta upp skivorna och banden
    Det finns en skiva med 5 skivor i.. Kanske ska kolla den :P
  • Bevabus

Så är det helt klart. Men bara för att man följer nyheterna om MJ så betyder det ju inte att man går vidare i livet heller.

Det är bara synd att en människa ska behöva dö för att få uppskattning och kärlek..Synd att han inte fick sin revansh även om jag är osäker på att han hade fixat det..Jag sörjer inre direkt att jag sitter och lusläser pressn efterssom man ändå inte vet vad som är sant eller inte..Vill jag veta så kollar jag CNN om det är nått nytt.Klart man blev chockad att King Of Pop dött men livet går vidare
  • Eisa
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:18:47 följande:
    haha så sant så, men kolla på Janet också åh va vacker hon är
    Jag vet! De två är lik varann också. Jag blev förvånad när jag läste att han hade en syrra som hette Rebbie. Trodde bara La Toya och Janet fanns.
  • alexma

Det är bara synd att en människa ska behöva dö för att få uppskattning och kärlek..Synd att han inte fick sin revansh även om jag är osäker på att han hade fixat det..Jag sörjer inre direkt att jag sitter och lusläser pressn efterssom man ändå inte vet vad som är sant eller inte..Vill jag veta så kollar jag CNN om det är nått nytt.Klart man blev chockad att King Of Pop dött men livet går vidare
    Men han fick uppskattning av sina fans. Det har bara blivit så mycker större nu. Efter hans död.

Och jag hoppas innerligt att det fanns mer i hans liv än det vi fick se.
    Han var rätt privat ändå, med all rätt.
  • Eisa
    Eisa skrev 2009-07-04 22:21:04 följande:
    Jag vet! De två är lik varann också. Jag blev förvånad när jag läste att han hade en syrra som hette Rebbie. Trodde bara La Toya och Janet fanns.
    heter, inte hette
  • Kibell

Det har ju kritiserats en del angående MJ´s skönhetoperationer. Men kolla på La Toya, hon hat ju gjort minst lika många i sådanafall. Hon döms inte.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Liljekonvaljer
    Eisa skrev 2009-07-04 22:14:41 följande:
    Jo precis.Och när jag tittar på hans föräldrar så undrar jag: hur blev han sådär snygg? Pappan är ju värsta bulldoggen och mamman är bara vanlig.
    Han var gruvligt snygg som svart.
    Man ska inte förtala de döda, men snygg är nog inte riktigt rätt ord för att beskriva vad som hände med hans ansikte de senaste decenierna.
  • Trailer T

Jag tror i alla fall att MJ var n väldigt ensam människa

Hoppas han får frid

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson