• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trailer T
    Eisa skrev 2009-07-04 22:09:09 följande:
    Tycker det är märkligt att det är så tyst om hans utseende (innan de värsta operationerna). Att alla pratar om hans musik när han var SKITSNYGG. Han var ju sjukt vacker. Skulle typ kunna försörja sig som fotomodell om han ej blev artist. Bara jag som tycker att hans utseende nästan är mer storartat än musiken, även om musiken är fantastisk?
    Jag tycker han var grymt snygg innan alla operationer.Men musiken,artisteriet är det jag gillar mest med honom.
  • KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-04 22:07:23 följande:
    Äntligen har jag fattat hur texten till Billie Jean går: But the kid is not my son. Eller hur? Jag har sjungit fel i snart 20 år. Fan. Jag har plöjt tidningar och youtube på MJ den senaste veckan. Är så fascinerad av honom.
    hahaha Bättre sent än aldrig.
    Eisa skrev 2009-07-04 22:09:09 följande:
    Tycker det är märkligt att det är så tyst om hans utseende (innan de värsta operationerna). Att alla pratar om hans musik när han var SKITSNYGG. Han var ju sjukt vacker. Skulle typ kunna försörja sig som fotomodell om han ej blev artist. Bara jag som tycker att hans utseende nästan är mer storartat än musiken, även om musiken är fantastisk?
    musiken i första hand här..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Eisa
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:13:23 följande:
    Jag håller med, hans var grymt snygg! Åh det där leendet...det var mest nu de sista åren som jag inte kunde tycka att han var snygg...
    Jo precis.
    Och när jag tittar på hans föräldrar så undrar jag: hur blev han sådär snygg? Pappan är ju värsta bulldoggen och mamman är bara vanlig.
  • alexma

Jag var 6 närjag upptäckte han. 20 år sen nu. Kommer ALLTID vara ett stort fan.Kan alla låtar. Prickar in iiiih och oooh än idag
    [/citat]
    Ja, visst är det härligt!

Men alltså jag har aldrig varit med om detta innan?
    Vad gör man med en sorg av den här typen, allvarligt?

• Kibell
    Trailer T skrev 2009-07-04 22:11:23 följande:
    Har Thriller,Of The Wall,Bad på LP,dom är alla ospelade jag samlar på LP och köper eller köpte oftast dubletter av skivor jag verkligen ville ha.Köpte upp alla på Cd i början på 90-talet
    Funderar på att köpa dom på cd. Annars får jag gå till källaren och leta upp skivorna och banden
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • alexma

Trailer T skrev 2009-07-04 22:14:11 följande:

Jag tycker han var grymt snygg innan alla operationer.Men musiken,artisteriet är det jag gillar mest med honom.
    Kolla in honom i Dirty Diana. Mmmm...

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 22:05:43 följande:

fast du kankse redan sett denna..?
    MEN HÖRRU! Där är ju där han sitter vid pianot.. Det va ju den "scenen" jag menade :O
  • Brooke
    alexma skrev 2009-07-04 22:09:57 följande:

om denna länk kan funka?
    Ja den funkar =)
  • Trailer T

Det är bara synd att en människa ska behöva dö för att få uppskattning och kärlek..Synd att han inte fick sin revansh även om jag är osäker på att han hade fixat det..
    Jag sörjer inre direkt att jag sitter och lusläser pressn efterssom man ändå inte vet vad som är sant eller inte..Vill jag veta så kollar jag CNN om det är nått nytt.
    Klart man blev chockad att King Of Pop dött men livet går vidare

• Bevabus

haha så sant så, men kolla på Janet också åh va vacker hon är

Eisa skrev 2009-07-04 22:14:41 följande:
    Jo precis.Och när jag tittar på hans föräldrar så undrar jag: hur blev han sådär snygg? Pappan är ju värsta bulldoggen och mamman är bara vanlig.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson