• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-09 11:30:16 följande:
    Eller hur!! Enda gången jag tyckt att det inte sett ok ut var när näsan var lätteliten och stod uppåt. Han säger i intervjun att operationerna han gjort kan räknas på 2 fingrar. Jag tror dock inte på det, men jag bryr mig inte ett skvatt!! Ville han så förvandla sig till madonna, fine, det var HANS kropp, och HANS val vad han ville göra med den. Jag tycker inte det är värre att skönhetsoperera sig som att klippa sig, färga håret eller pierca sig. Båda sakerna handlar om att förändra sin kropp så att man själv blir nöjd, och det är var mans val!
    Absolut!

I can´t care less about that

Han var underbar hur han än såg ut, inget som provocerade mig
  • beadis
    Safir73 skrev 2009-07-09 11:39:28 följande:
    Jag tror att han visste om det. Han förstod nog att han inte skulle åldras, utan dö i förtid. Han gjorde ju ett uttalande strax före sin död, om att "sen kan jag dö" eller nåt liknande, och syftade på efter This is it-turnen. Han kände det nog på sig. Sen om det beror på att han visste innerst inne att hans kropp var slut pga läkemedelsmissbruket eller om han hade en sjukdom (har ju spekulerats i hudcancer), det får vi aldrig veta. Det var säkert många faktorer som spelade in, såväl fysiska som psykiska. Men oavsett så kände han nog att han inte pallade längre, och vem skulle ha gjort det? Med den pressen på sig, hans bagage, alla ekonomiska problem, det ständiga skvallret...kombinerat med en skörhet, känslighet och inte alltid så stabil personlighet privat... Som Marlon (om jag minns rätt?) sa på minnesceremonien: How much pain can you take? Jag är säker på att han själv såväl som de i hans närhet förstod att det inte skulle gå så länge till. Det är så sorgligt...jag tycker det är jättejobbigt och hemskt att han är borta!
    Ja..usch

Trodde ALDRIG att jag hade så många tårar att gråta för hans död
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 11:44:43 följande:
    Absolut!I can´t care less about that Han var underbar hur han än såg ut, inget som provocerade mig
    Precis.. Hans röst satt inte i utseendet, hans vänlighet, omtanke och karisma satt inte heller i utseendet. Det är Michael för Michael vi tycker om.
  • KikiBoo

Jag och ungarna ska nån kväll mysa till filmen Moonwalker

• beadis

Någon som har koll på var man kan söka på hans låt texter...vill läsa igenom ALLA helst..speciellt de lugna låtarna

Han hade så mkt att säga i de lugna

• beadis
    BooBoo skrev 2009-07-09 11:49:56 följande:
    Jag och ungarna ska nån kväll mysa till filmen Moonwalker
    avis...hade du den sen innan eller köpt nu?
  • Bevabus

Bara att googla: Michael Jackson Lyrics
    Så får du upp allt...

snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 11:50:10 följande:
    Någon som har koll på var man kan söka på hans låt texter...vill läsa igenom ALLA helst..speciellt de lugna låtarnaHan hade så mkt att säga i de lugna
  • Majken

Kanske redan skrivits, men jag som varit på semseter och missade begravningen och skulle vilja ha den inspelad - nån som vet om den går att se i repris på TV??

Love my M-girls
  • KikiBoo

Har sett filmen två gånger. Sen köpte jag den.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson