• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Inte på TV men det borde gå att se på nätet, sök på google

Majken skrev 2009-07-09 11:54:32 följande:
    Kanske redan skrivits, men jag som varit på semseter och missade begravningen och skulle vilja ha den inspelad - nån som vet om den går att se i repris på TV??
  • Safir73
    Majken skrev 2009-07-09 11:54:32 följande:
    Kanske redan skrivits, men jag som varit på semseter och missade begravningen och skulle vilja ha den inspelad - nån som vet om den går att se i repris på TV??
    Kolla på nyhetskanalen.se.

Den ligger ute på flera internetsidor...cnn kan ha den oxå. googla lite så hittar du den snart.
  • estelita

tja gott folk... skrev till tv4 tittarombudsmanen och frågade när de skulle visa filmen om jackson 5 igen...
    detta fick jag till svar.

Vi kan med glädje meddela att vi fått rättigheter att sända de två dokumentärerna och filmen om Michael Jackson som gick i tisdags, i repris.

De kommer att visas:

TV400 Fredag 17/7 Vecka 29

20.00 Michael Jackson ? The Dangerous Tour

TV4Plus Lördag 18/7 Vecka 29

12:00 Michael Jackson ? not for sale

TV4Plus Fredag 31/7 Vecka 31

19:00 The Jacksons ? An American Dream

för er som inte såg allt.. kom i håg dom här datum!!

• estelita

men då är d inte begravnigen inräcknad.. :( som tur är så har jag den inspelad :D men ska spela in filmen där emot... för skivan tog slut mitt i andra delen.. så man missade 10 min :(

• m0e
    estelita skrev 2009-07-09 12:49:11 följande:
    tja gott folk... skrev till tv4 tittarombudsmanen och frågade när de skulle visa filmen om jackson 5 igen... detta fick jag till svar.Vi kan med glädje meddela att vi fått rättigheter att sända de två dokumentärerna och filmen om Michael Jackson som gick i tisdags, i repris. De kommer att visas:TV400 Fredag 17/7 Vecka 2920.00 Michael Jackson ? The Dangerous TourTV4Plus Lördag 18/7 Vecka 29 12:00 Michael Jackson ? not for saleTV4Plus Fredag 31/7 Vecka 3119:00 The Jacksons ? An American Dream för er som inte såg allt.. kom i håg dom här datum!!
    Härligt! Tack för infon

Hahaha jag fick såyn på något på youtube som fick mig att asgarva! Speciellt infon om videon

Sen fick jag se den här och då började jag gråta istället

charity
  • estelita

näää usch... borde inte visat mig de klippet... börja böla... :(

• m0e
    estelita skrev 2009-07-09 13:25:51 följande:
    näää usch... borde inte visat mig de klippet... börja böla... :(
    Då slipper jag ju böla själv

Gillar speciellt delen där han signerar en 35 000 000 dollars check. Jösses, en vanlig människa skulle få arbeta i hela sitt liv och ändå aldrig ens komma i närheten av den summan medans han skänker bort det utan å blinka ens
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-09 11:52:37 följande:
    Här inne brukar jag kolla sångtexter: www.lyrics.com/search.php...
    jaha...då ska jag kolla där, tack!

Vill läsa alla fina o vackra texter av MJ
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson