• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Atamon
    Bevabus skrev 2009-07-09 15:05:09 följande:
    Jag tänkte samma sak. Och det värsta är att, det är INTE Paris själv som gör sig till superstjärna...det är MEDIA när de skriver såna där förbaskade saker och höker upp henne till skyarna! Nu kommer den stackars flickan att bli förföljd vart hon än går men hon verkar vara en stark tös så förhoppningsvis så pallar hon trycket. Det sorgliga är bara att, det är detta deras pappa har velat skydda dem från hela deras liv och han lyckades riktigt jädra bra med det tills han dog.
    Risken är nog stor också att Michaels familj kommer att se sin chans till att tjäna pengar på barnen. Under klippet så ser och hör man att Janet säger till Paris att tala högre, risken finns nog att det är familjen som tyckt att Paris ska säga något, inte säkert att det är självvalt från hennes sida med tanke på allt folk och mediauppbådet.
  • beadis
    Atamon skrev 2009-07-09 15:11:08 följande:
    Risken är nog stor också att Michaels familj kommer att se sin chans till att tjäna pengar på barnen. Under klippet så ser och hör man att Janet säger till Paris att tala högre, risken finns nog att det är familjen som tyckt att Paris ska säga något, inte säkert att det är självvalt från hennes sida med tanke på allt folk och mediauppbådet.
    Det tror jag inte en sekund på...Paris ville säga farväl till sin far o berätta hur mkt hon älskar honom
  • Atamon
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 15:13:06 följande:
    Det tror jag inte en sekund på...Paris ville säga farväl till sin far o berätta hur mkt hon älskar honom
    Nej, vi tror olika där helt enkelt. Paris sade säkerligen också farväl till sin pappa på begravningen. Jag fick en känsla av att det är bröderna och resten av familjen som får henne upp på scenen på minnesceremonin. Men det är säkert fel av mig, men det är min känsla när jag såg inslaget direkt och när jag har sett det sedan.
    Dock så verkar det vara en fin tjej, det vittnar alla som känner familjen om, så jag hoppas att hon inte blir utnyttjad som sin pappa.
  • Dior
    estelita skrev 2009-07-09 14:32:42 följande:
    jag spelade in halva eftersom min dvd skiva tog slut mitt i andra del av filmen.. så jag skrev till tv4 tittarombudsmanen och frågade när de skulle visa filmen om jackson 5 igen... detta fick jag till svarVi kan med glädje meddela att vi fått rättigheter att sända de två dokumentärerna och filmen om Michael Jackson som gick i tisdags, i repris. De kommer att visas:TV400 Fredag 17/7 Vecka 29 20.00 Michael Jackson ? The Dangerous Tour TV4Plus Lördag 18/7 Vecka 29 12:00 Michael Jackson ? not for saleTV4Plus Fredag 31/7 Vecka 31 19:00 The Jacksons ? An American Dreamför er som inte såg allt.. kom i håg dom här datum!!
    Ja då får man sitta bänkad framför tvn igen då den 31/7 Den 18/7 ska vi på bröllop annars hade man ju givetvis sett den då.
  • Bevabus

Nej det tror inte jag heller på. Den familjen skulle aldrig göra så, möjligtvis Joe bara. Janet och de andra är vana att stå på scenen så de hjälpte bara Paris med mikrofonen så att hon skulle höras bättre

Atamon skrev 2009-07-09 15:11:08 följande:
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-09 15:24:58 följande:
    Nej det tror inte jag heller på. Den familjen skulle aldrig göra så, möjligtvis Joe bara. Janet och de andra är vana att stå på scenen så de hjälpte bara Paris med mikrofonen så att hon skulle höras bättre
    det tror jag oxå...det var ju inte så att de i familjen pytte fram henne till mikrofonen
  • mona83

Jösses min 2 årige dotter hörde MJ för första gången nyss, will you be there, hon ställde sig och dansade och klappade händerna.
    Där har vi nog ett blivande fans

• beadis
    mona83 skrev 2009-07-09 15:28:44 följande:
    Jösses min 2 årige dotter hörde MJ för första gången nyss, will you be there, hon ställde sig och dansade och klappade händerna. Där har vi nog ett blivande fans
    det gör min 1åring här hemma med dansar på sitt härliga sätt, och klappar händerna

treåringen bara skrattar åt hans musik
  • mona83

Hon gillar iofs musik ganska mkt men det är inte speceillt ofta hon ställer sig och dansar och klappar händer. Klappa händerna brukar hon bara göra när man sjunger för henne.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 15:32:38 följande:
    det gör min 1åring här hemma med dansar på sitt härliga sätt, och klappar händernatreåringen bara skrattar åt hans musik
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson