• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • The past is now

Min dotter på 8½ år undrade en dag vad jag lyssnade på för bra musik, jag berättade för henne om MJ och hon blev kär! Hon dansar och "apar" sig till hans musikvideor..hahah! Hon är så fin min tjej.

Han ÄR en gigantisk legend som för alltid kommer att leva vidare.

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 15:52:24 följande:
    A true fan of MJ
    Hon ställde sig och headbangade till början av they don´t care about us .

Kanske borde önska en MJ skiva i födelsedags present i morron åt henne
  • Miracle Cats

*kommer in i värmen, sträcker ut fingrarna, tar en kopp te och läser ikapp*

• The past is now

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 16:22:49 följande:

The past is now skrev 2009-07-09 16:19:51 följande:
    Nej det får man inte.. Och jag har anmält ett inlägg där om att Michael rörde alla vuxna med hans musik Och att Michael rörde massor med ungar.Wacko Jacko är P***fil... Detta va ett jag anmälde. Personen som skrev det tkr det är ett skämt, vilket INTE jag tkr :@
    Nej, det var verkligen för mycket! Fy fan!
  • Småkottarna

Jag blir så arg över trådarna som skapas, kommentarerna på youtube, blogginlägg, sms osv osv där folk klandrar, lägger skuld på, förnedrar, kränker och sprider lögner om MJ. Hur kan man säga "MJ var en pedofil" tex, hur kan man säga så? Var den som skrev detta själv ett barn och blev antastad av MJ? Troligen inte, och då finns det ingen som helst rätt i hela världen för den personen att sprida sån dynga!

Jag förstår verkligen inte vad det är med mänskligheten!? Var har förståelsen och respekten i denna värld tagit vägen? Oavsett om personen är känd eller inte, död eller levande, så visar man respekt. Det lär man sig redan vid mycket låg ålder.

Det är ingen som har sagt att någon är konstig som inte sörjer MJ's bortgång, det är ingen som klagar på någon som inte sörjer. Men att starta en samlingstråd för de som inte sörjer, eller sprider dynga på nätet och andra platser om saker de inte har en aning om, det är verkligen inte att visa respekt för sina medmänniskor. MJ var en människa, precis som du och jag.

• Småkottarna

Ang att han hängde ut barnet genom fönstret. Jag håller med om att det verkligen inte var hans smartaste drag.. Men han insåg att han gjorde fel, och han gjorde antagligen inte om det. Alla har vi gjort misstag, jag kan titta tillbaka på mig själv och komma på tusentals misstag jag gjort, som jag senare tänkt att det där var inte mitt smartaste drag. Alla är vi som sagt människor.

Sen, om man verkligen får försvara en sådan sak, så hade han ett bra grepp om barnet och det var inte så att han svingade runt det över kanten. Jag har själv stått på balkongen med min son sittandes på räcket med armarna runt honom och kollat på fyrverkerier. Inte heller mitt smartaste drag, men just då tyckte jag det var okej, jag höll ju i honom hårt...

• JojjeSkrutt

Han har fått lida tillräckligt. Räcker det inte att det har blivit hans död???

• Småkottarna
    JojjeSkrutt skrev 2009-07-09 17:02:29 följande:
    Han har fått lida tillräckligt. Räcker det inte att det har blivit hans död???
    Jag håller med!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson