• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • ZeZZa

Så bra gjort.. Kolla denna videon om ni inte redan har sett den.
    ">

♥León 060103♥Vanessa 080707♥
  • Brooke

Familjen persson skrev 2009-07-09 18:05:41 följande:

har ni sett videoklippet på aftonbladet där dom flyger bort hans kropp i helikoptern? där det ser ut som att han reser sig upp...?? ser skumt ut.....men det är väl meningen att det ska vara lite mystik kvar kring honom...
    Ja, men det är någon som lyfter på honom för att de ska ta ur hans kropp...
  • Susie

Vill bara säga att jag älskar honom som min egen familj....

• Brooke
    ZeZZa skrev 2009-07-09 18:11:16 följande:
    Så bra gjort.. Kolla denna videon om ni inte redan har sett den.

Jag har sett den men bara den versionen som finns på aftonbladets webbtv..
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-09 16:34:14 följande:
    Hon ställde sig och headbangade till början av they don´t care about us . Kanske borde önska en MJ skiva i födelsedags present i morron åt henne
    Det tycker jag visst du kan önska
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-09 17:00:47 följande:
    Ang att han hängde ut barnet genom fönstret. Jag håller med om att det verkligen inte var hans smartaste drag.. Men han insåg att han gjorde fel, och han gjorde antagligen inte om det. Alla har vi gjort misstag, jag kan titta tillbaka på mig själv och komma på tusentals misstag jag gjort, som jag senare tänkt att det där var inte mitt smartaste drag. Alla är vi som sagt människor. Sen, om man verkligen får försvara en sådan sak, så hade han ett bra grepp om barnet och det var inte så att han svingade runt det över kanten. Jag har själv stått på balkongen med min son sittandes på räcket med armarna runt honom och kollat på fyrverkerier. Inte heller mitt smartaste drag, men just då tyckte jag det var okej, jag höll ju i honom hårt...
    Men när det gäller MJ, så fick han inte göra några misstag...han behövde vara perfekt...
  • beadis

va jag älskar det här klippet, han rörde sig så underbart på scenen

• beadis

det har ju talats om en eventuell flickvän till MJ, undrar vem det är och om hon kommer att dyka upp i media?

• KikiBoo

Så ni skriver

Ja min snart fyraårige son ser helt faccinerad ut när han se MJ videos. Att visa Thriller o Ghost kankse inte var de allra bästa. Men han gillade det. Han tycker om monster
    Men musik spelas alltid på högsta här hemma. Dansar o härjar runt. Nu har det blivit mkt MJ. Inte ungarna emot.

Näääh! Faaan!Usch...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson