• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Stargirl
    Småkottarna skrev 2009-07-09 17:00:47 följande:
    Ang att han hängde ut barnet genom fönstret. Jag håller med om att det verkligen inte var hans smartaste drag.. Men han insåg att han gjorde fel, och han gjorde antagligen inte om det. Alla har vi gjort misstag, jag kan titta tillbaka på mig själv och komma på tusentals misstag jag gjort, som jag senare tänkt att det där var inte mitt smartaste drag. Alla är vi som sagt människor.Sen, om man verkligen får försvara en sådan sak, så hade han ett bra grepp om barnet och det var inte så att han svingade runt det över kanten. Jag har själv stått på balkongen med min son sittandes på räcket med armarna runt honom och kollat på fyrverkerier. Inte heller mitt smartaste drag, men just då tyckte jag det var okej, jag höll ju i honom hårt...
    Ibland inser han nog inte konsekvenserna av sin handling. Jag tror att det kan vara pga att han varit så påpassad hela livet. Aldrig fått uppleva ngt normalt. Jag tror han varit väldigt spontan i sina handlingar och ibland kanske inte insett att ngt kanske varit farligt förr än efteråt. Som när han hängde ut Blanket över balkongen
  • Småkottarna

Haha hörrni, på 9 dagar har jag kollat youtube och livesändningar och grejer så pass mkt att jag använt upp alla mina 5GB på bredbandet. Så idag har jag fått köpa till ytterligare 2GB extra att använda för att kunna kolla youtube osv utan att den stannar och laddar varje sekund. Sjukt ju!

• Stargirl
    Bevabus skrev 2009-07-09 17:07:14 följande:
    Ja vad säger man..www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    Men herregud....man kommer att få läsa massa saker om hur konstiga familjen Jackson var. Hur de letade efter en försvunnen fågel och hur konstigt det var att äldste sonen ville vänta på pappa innan de påbörjade en middag. Det som är konstigast är väl att barnen begravde fågeln i trädgården .......

Men låter det inte som en ganska vanlig familj. Vi har oxå begravt en fågel i trädgården.
  • Bevabus

Precis samma sak jag tänkte, det var väl inge konstigt. Pojken är ju trots allt inte ett litet barn längre. Inget underligt med att han informerade kocken om att "såhär brukar vi äta, om inte pappa har sagt det till dig redan?".

Stargirl skrev 2009-07-09 17:19:25 följande:
    Men herregud....man kommer att få läsa massa saker om hur konstiga familjen Jackson var. Hur de letade efter en försvunnen fågel och hur konstigt det var att äldste sonen ville vänta på pappa innan de påbörjade en middag. Det som är konstigast är väl att barnen begravde fågeln i trädgården .......Men låter det inte som en ganska vanlig familj. Vi har oxå begravt en fågel i trädgården.
  • Stargirl
    Bevabus skrev 2009-07-09 17:21:00 följande:
    Precis samma sak jag tänkte, det var väl inge konstigt. Pojken är ju trots allt inte ett litet barn längre. Inget underligt med att han informerade kocken om att "såhär brukar vi äta, om inte pappa har sagt det till dig redan?".
    Jag lagade mat åt mina syskon som 12 åring. Hade vi haft en kock så hade jag förmodligen informerat honom ist för att koka makaronerna
  • Familjen persson

har ni sett videoklippet på aftonbladet där dom flyger bort hans kropp i helikoptern? där det ser ut som att han reser sig upp...?? ser skumt ut.....men det är väl meningen att det ska vara lite mystik kvar kring honom...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson