• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    reserverad skrev 2009-07-09 19:53:00 följande:
    Har någon sett något uttalande av Culkin efter Jacksons död? Han verkar lysa med sin frånvaro och jag undrar varför.
    Nej jag har inte sett något :/
  • Bevabus

hahaha

Småkottarna skrev 2009-07-09 20:25:07 följande:

"Im sorry I have the hickups"
  • Bam
    reserverad skrev 2009-07-09 19:53:00 följande:
    Har någon sett något uttalande av Culkin efter Jacksons död? Han verkar lysa med sin frånvaro och jag undrar varför.
    Kanske för att han blev utnyttjad av jackson? Finns väl inget utrymme för dom som hatar??
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bevabus

Jag älskar den här delen i dokumentären för han är verkligen som ett stort barn när han klättrar upp i trädet och pratar som ett barn också
    "Don't you climb trees?"
    "Uh no.."
    "Aww you're missing out"

• Bevabus

Vad babblar du om nu då? Jackson och Culkin har umgåtts även som vuxna, vad är det du antyder? Varför skulle Culkin fortfarande vara vän med någon som antastat honom?

Bam skrev 2009-07-09 20:46:26 följande:
    Kanske för att han blev utnyttjad av jackson? Finns väl inget utrymme för dom som hatar??
  • Småkottarna

Jag förstår inte hur folk kan tro att MJ var en dålig människa. Kolla på intervjun, kan det finnas mer kärlek i en och samma kropp?
    Även att vi diskuterat mkt om tidningsskriverierna,... här är vad MJ ville att vi skulle veta i alla fall.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson