• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen

Jag får tyvärr erkänna att jag tänkte en del fula tankar för många år sedan när jag såg maskerna på barnen. Och när Michel hängde ut spädbarnet genom bakongen......Jo det gjorde jag.

Idag närjag själv har barn förstår jag hur mkt han ville skydda dem. Fast det var ff dumt att hänga ut bebisen som han gjorde anser jag.

Sen kan man ändå fråga sig hur han orkade med sina barn OM han var så dålig som alla påstår dvs med tabletter, dålig sömn etc. I media låter han som ett nervvrak men det är väl så media vill få det att låta antar jag.

Sist men inte minst undrar jag fortfarande hur hans familj kunde låta honom gå ner sig så.

• beadis
    mona83 skrev 2009-07-09 15:38:21 följande:
    Hon gillar iofs musik ganska mkt men det är inte speceillt ofta hon ställer sig och dansar och klappar händer. Klappa händerna brukar hon bara göra när man sjunger för henne.
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-09 15:38:51 följande:
    Hon pussade tom datorn
    A true fan of MJ
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-07-09 15:40:32 följande:
    Jag får tyvärr erkänna att jag tänkte en del fula tankar för många år sedan när jag såg maskerna på barnen. Och när Michel hängde ut spädbarnet genom bakongen......Jo det gjorde jag. Idag närjag själv har barn förstår jag hur mkt han ville skydda dem. Fast det var ff dumt att hänga ut bebisen som han gjorde anser jag. Sen kan man ändå fråga sig hur han orkade med sina barn OM han var så dålig som alla påstår dvs med tabletter, dålig sömn etc. I media låter han som ett nervvrak men det är väl så media vill få det att låta antar jag. Sist men inte minst undrar jag fortfarande hur hans familj kunde låta honom gå ner sig så.
    ja men det sa han ju själv tom i en intervju..it wasn´t my smartest move eller nåt i den stilen...
  • stockrosen
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 15:53:59 följande:
    ja men det sa han ju själv tom i en intervju..it wasn´t my smartest move eller nåt i den stilen...
    Nej, det var det ju uppenbarligen inte.
  • Brooke
    Dior skrev 2009-07-09 15:37:42 följande:

in detta...hur sjuka är dom inte :(
    Jag antar att detta är i april eftersom dem har laddat upp det då..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson