• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

eh.. läste jag rätt på aftonbaldet.se nu:
    "Som om det inte räckte med stjärnor i familjen fick hon Elizabeth Taylor till gudmor och Macaulay Culkin till gudfar. "
    MACAULAY CULKIN :o

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-09 19:29:44 följande:
    eh.. läste jag rätt på aftonbaldet.se nu:"Som om det inte räckte med stjärnor i familjen fick hon Elizabeth Taylor till gudmor och Macaulay Culkin till gudfar. "MACAULAY CULKIN :o
    Ja jag REAGERA oxå på Macaulay Culkin :O Vart skit chockad :O
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 19:23:50 följande:
    det har ju talats om en eventuell flickvän till MJ, undrar vem det är och om hon kommer att dyka upp i media?
    Jag tror inte att hon kommer att dyka upp, då kommer dom jaga henne som en kanin.
  • Stargirl
    eh.. läste jag rätt på aftonbaldet.se nu:"Som om det inte räckte med stjärnor i familjen fick hon Elizabeth Taylor till gudmor och Macaulay Culkin till gudfar. "MACAULAY CULKIN :o
    Är det konstigt? De var tydligen goda vänner efter Black or white videon. Han var hos MJ ofta på Neverland ranch och jag tror att han fick vittna även i rättegången.
  • beadis
    Stargirl skrev 2009-07-09 19:48:24 följande:
    Är det konstigt? De var tydligen goda vänner efter Black or white videon. Han var hos MJ ofta på Neverland ranch och jag tror att han fick vittna även i rättegången.
    Så tänkte jag oxå...vad är det som är konstigt med det...har jag missat ngt?
  • KikiBoo
    Stargirl skrev 2009-07-09 19:48:24 följande:
    Nej nej! Var inte så jag mena. Jag har absolut inget emot Culkin :) Blev bara lite paff.. Positivt paff.

Btw.. Vad gör han nu för tiden? nån som vet?
  • Kamme

Dom var vänner och han var barnstjärna/kändis osv... nuförtiden är han pundare...

• reserverad

Har någon sett något uttalande av Culkin efter Jacksons död? Han verkar lysa med sin frånvaro och jag undrar varför.

• Atamon
    eh.. läste jag rätt på aftonbaldet.se nu: "Som om det inte räckte med stjärnor i familjen fick hon Elizabeth Taylor till gudmor och Macaulay Culkin till gudfar. " MACAULAY CULKIN :o
    Culkin är dessutom gudfar till ett av barnen till. Culkin och MJ umgicks en hel del, det framkom också i dokumentären härom kvällen, tex att det fanns portätt tavlor med dom två målade
    Finns filmer på Youtube med dom två tillsammans också

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson