• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:20:05 följande:
    min syrra har försökt lära mig o jag fattar tekniken, men va fasen, jag hackar mig fram ändå o trillar till slut
    haha, ja, tekniken fattar jag också, förstår precis hur man ska göra, och kan det väldigt sakta, men hur fint är det? Ska öva vidare på parkettgolvet, kanske lite halare.
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:26:08 följande:
    haha, ja, tekniken fattar jag också, förstår precis hur man ska göra, och kan det väldigt sakta, men hur fint är det? Ska öva vidare på parkettgolvet, kanske lite halare.
    Skaffa hala skor som Michael hade :P
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:27:10 följande:

Skaffa hala skor som Michael hade :P
    Strumpor på parkettgolv är rätt halt också. Det är en riktigt tuff sak att kunna... Tror jag ska sätta upp det på min "att uppnå i livet lista".
  • Mariohn

Varför är ni helt chockade över att han ligger i en kista? ni har ju talat om hans död nu i flera dagar. Vad trodde ni skulle hända?

• Småkottarna
    Mariohn skrev 2009-07-09 21:31:05 följande:
    Varför är ni helt chockade över att han ligger i en kista? ni har ju talat om hans död nu i flera dagar. Vad trodde ni skulle hända?
    Va???
  • Brooke
    Mariohn skrev 2009-07-09 21:31:05 följande:
    Vah?? Vad snackar du om nu?
  • Mariohn

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:34:34 följande:

Vah?? Vad snackar du om nu?
    Jag bara reagerade över inläggen "KISTAN" "fatta att han ligger i kistan" osv..Klart han ligger i kistan han kan ju inte gärna ligga i någons ficka? Alltså..Jag menade inget illa.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 21:34:11 följande:
    jag vet inte om det är ngn som har länkat detta redanwww.expressen.se/noje/michaeljackson/1.163423...
    Jo jag har sett den..
    Jag tkr han ska få sin sista vilan på Neverland. Visst kanske han sa att han aldrig ville dit igen, men jag tror innerst inne att han ville det.. Hellre på neverland än på en kyrkogård för kändisar =/
  • Brooke
    Mariohn skrev 2009-07-09 21:35:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:34:34 följande:
    Jag bara reagerade över inläggen "KISTAN" "fatta att han ligger i kistan" osv..Klart han ligger i kistan han kan ju inte gärna ligga i någons ficka? Alltså..Jag menade inget illa.
    Men det dem menar med det, ÄR att de inte kan fatta riktigt att han är död. Det är overkligt och se Michaels kista på cermonin..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson