• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bam
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:11:18 följande:
    Han antastade aldrig Culkin. Varför skulle då Culkin ha gått ut i pressen och sagt att nåt aldrig hänt? Och varför skulle de fortfarande vara vänner?Bara för att Culkin inte vill vara en del av galenskaperna som pågår nu så betyder det inte att han inte är ledsen över MJ:S bortgång.Dessutom så har Jordan Chandler erkänt för pressen nu att han ljög om att Michael hade antastat honom 1993. Men nu avslutar vi den här diskussionen för det är inte vad denna tråd handlar om.
    har du några bevis? Nej, det har du inte för du KÄNDE inte Michael jackson. Skulle ni vara lika medkännande om det vore ert barn som var våldtaget? Skulle ni snacka om att himlen saknade änglar och allt annat skit?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bam
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:21:12 följande:
    Så då menar du att du tror på vad media skriver om vad som hände 93? Och det andra året minns jag inte men de va väl 03 eller så...
    Ja, jag tror att MJ var en sjuk människa, som tyvärr blir glorifirerad i sin död.
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Mariohn

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:39:19 följande:

Men det dem menar med det, ÄR att de inte kan fatta riktigt att han är död. Det är overkligt och se Michaels kista på cermonin..
    Jag förstår Så är det nog alltid när någon man känner dör. Svårt att ta till sig.
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2009-07-09 21:42:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:39:19 följande: Jag förstår Så är det nog alltid när någon man känner dör. Svårt att ta till sig.
    Menade, när någon man tycker om dör. Inte någon man känner! Sorry.
  • Brooke
    Bam skrev 2009-07-09 21:41:47 följande:
    Ja, jag tror att MJ var en sjuk människa, som tyvärr blir glorifirerad i sin död.
    Om inte du gillar Michael Jackson så kan du sluta att skriva här. Här smutskastar vi INGEN inte ens kända eller okända. Och du verkar inte ha nån tro alls på honom...
  • Brooke
    Mariohn skrev 2009-07-09 21:42:26 följande:
    Menade, när någon man tycker om dör. Inte någon man känner! Sorry.
    Det är svårt oavsätt om man känner personen eller inte..
  • Mariohn

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:42:58 följande:

Om inte du gillar Michael Jackson så kan du sluta att skriva här. Här smutskastar vi INGEN inte ens kända eller okända. Och du verkar inte ha nån tro alls på honom...
    Vad menar du med "tro på honom" ?
  • Bevabus

jag tänker inte ens kommentera det där. du som inte har nåt positivt att säga om Michael kan lämna tråden nu för du är väldigt, väldigt OT.

Bam skrev 2009-07-09 21:39:29 följande:
    har du några bevis? Nej, det har du inte för du KÄNDE inte Michael jackson. Skulle ni vara lika medkännande om det vore ert barn som var våldtaget? Skulle ni snacka om att himlen saknade änglar och allt annat skit?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson