• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-07-12 02:41:16 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande: Har ni länkat det klippet tidigare?Har gett upp tanken på att hinna läsa ikapp. När jag har hunnit i kapp lite grann så har ni hunnit skriva lika många sidor till
    här http://www.aftonbladet.se/webbtv/
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:24:37 följande:
    Oh give me you address :P
    Bloggen? {#lang_emotions_tongue_out} U need a password. Ska öppna den snart.. Men jag lovar. Den är inge intressant, haha
    AllieF skrev 2009-07-12 00:25:11 följande:
    Jag har lagt rätt mycket åt sidan, inte för att MJ uppslukar mig, men för att jag vill få tid att läka och bara ta hand om mig själv. Det hjälper att prata med er, det hjälpte att komma in i tråden. Ni är helt psyko, I love it! :D Jag har seriöst sett tråden många gånger sen den startade, men aldrig känt orken att gå in. Då hade jag så nära till gråt. Men sen skrev jag Något för att jag behövde komma igenom det, och ni hjälpte mig. Det är inte så mycket fokus på att han är död och borta för alltid, och det har hjälpt tror jag. Inte så att jag helt accepterat att han är död; det glömmer jag ofta för det känns aslustigt. Går inte att koppla. Men när jag väl tänker på det så är inte tårarna lika nära. Kollar minnen på youtube och snackar med er och det känns bättre. :) Tack, mina små Mickisar! :D
    Aaaaaw
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-12 00:57:59 följande:
    kolla den här MJ-dockan. Klicka på bilden så blir den stor. noeling.deviantart.com/art/Doll-Repaint-Micha...
    Jag var hemma hos en kompis pojkväns kompis en gång. Hanhade en MJ docka som sjöng. Oöppnad. Fatta vad den är värd nu.  Jag ville nästan sno den
    Längtan efter dig skrev 2009-07-12 04:57:11 följande:
    *trillar dregglandes av stolen* Kolla in den här bilden flickor (hoppas att den funkar): www.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/3...
    Haha ja den där bilden har jag länkat två gånger Pretty fierce!
  • KikiBoo

Godmorgon!
    Det var inte så mkt att läsa ikapp

Sonen sa att han ville se film med cykeln. Jag förstod inte. Men sen fatta jag att det var den lilla kortfilmen Speed Demon. Och nu kollar han med spänning på Moonwalker

• Småkottarna

God morgon tjejer!
    Jag är så tacksam över dvd i sovrummet, tack vare nicke nyfiken fick jag sova tills nu.
    Inatt slapp jag sjuka drömmen, istället var jag på nån jäkla allsång och syntes i bild på tv'n. Ja, det var ju spännande... ha...

• beadis

L jung skrev 2009-07-12 01:44:45 följande:

Hon är ju en av original medlemmarna i BOUNCE.  Dom är fantastiska och underbara.  Har varit till flera av deras shower här i sthlm... och var även närvarande på T-centralen förra veckan när alla började dansa!!! skitkul !!! natti natti♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    ja, är det inte Jennie..tror jag hon heter
  • Brooke

L jung skrev 2009-07-12 01:44:45 följande:

Hon är ju en av original medlemmarna i BOUNCE.  Dom är fantastiska och underbara.  Har varit till flera av deras shower här i sthlm... och var även närvarande på T-centralen förra veckan när alla började dansa!!!skitkul !!!natti natti
    aha det visste jag inte...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson