• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 11:18:00 följande:

finns ju folk som gjort dä.. 21 av hans fans har tagit sina liv. (om det nu är sant)
    Usch nej så långt skulle jag aldrig gå, vad tjänar det till liksom...men jag skulle helt klart inte hanterat det hela på samma sätt som nu.
  • Sqti

Jag har alltid gillat hans musik och blev chockad när jag läste att han hade gått bort och på något sätt har jag väl ännu inte förstått detta riktigt. Det som jag sörjer mest är att han aldrig fick ha ett normalt liv. Ett liv i rampljuset är väl inte normalt för någon men på något sätt känns det som att han blev tvingad in i rampljuset och sedan visste han inte hur man går tillbaka. Världen hade tur som fick uppleva honom men det som är sorgligt är hur detta kom att återspegla sig för hans privata liv. Så många fördomar, så många åsikter och så många synpunkter för en man att bära. Jag läste någonstans att jorden väntade i 4.5 biljoner år på Michael Jackson och vem vet när den kommer att få se nästa som kommer i närheten av det han var. Hoppas han har fått ro nu i alla fall.

• Småkottarna
    Grönsiska skrev 2009-07-12 11:26:50 följande:
    "Dancing the dream-poems and collections by Michael jackson" kan jag rekommendera. Innehåller dikter mm som han skrivit och så massa bilder förstås. Inga knasiga spekulationer, rykten mm bara hans egna tankar och reflektioner. Har ett gammalt ex hemma som min älskade katt tuggat lite på .
    Vet du var man kan få tag i den?
  • Småkottarna
    Sqti skrev 2009-07-12 11:31:45 följande:
    Jag läste någonstans att jorden väntade i 4.5 biljoner år på Michael Jackson och vem vet när den kommer att få se nästa som kommer i närheten av det han var.
    Det kommer aldrig ske.. Jag tror ärligt talat att det aldrig någonsinn kommer ske igen.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 10:51:22 följande:
    Tråkmåns...
    {#lang_emotions_apple}
    Grönsiska skrev 2009-07-12 11:13:17 följande:
    Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.
    Samma här
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Nån som läst tidningen idag?
    Farsan min sa idag.. Där ser du, han är en gris. Han syfta på hur han bodde.
    Han är INGEN gris{#lang_emotions_yell}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-07-12 11:27:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 11:18:00 följande:
    Usch nej så långt skulle jag aldrig gå, vad tjänar det till liksom...men jag skulle helt klart inte hanterat det hela på samma sätt som nu.
    Nää bättre att vara i livet och hedra hans minne och föra det vidare
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-12 11:44:34 följande:
    Nån som läst tidningen idag?Farsan min sa idag.. Där ser du, han är en gris. Han syfta på hur han bodde.Han är INGEN gris
    Han syftade inte på bilderna efter polisen vänt uppochner på hans hus?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson