• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 11:44:34 följande:
    Nån som läst tidningen idag?Farsan min sa idag.. Där ser du, han är en gris. Han syfta på hur han bodde.Han är INGEN gris
    WHAT?? Vad snackar du om nu?? Vilken tidning?
  • guild
    BooBoo skrev 2009-07-12 11:44:34 följande:
    Nån som läst tidningen idag?Farsan min sa idag.. Där ser du, han är en gris. Han syfta på hur han bodde.Han är INGEN gris
    han hade en kass städerska...det är väl ingen av nån kändis som städar själv!!

Det jag tänkte på är att jag tycker det ser ut som typ "skräprum". Jag själv hade ett sånt, innan det blev barnrum. Allt skit hamnade därinne..! Vissa har ju garaget som sånt med... Och man vet inte om det är poliserna som rivit ut saker heller...!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Småkottarna

Jo då, nu fick jag en orderbekräftelse så det gick nog.

• Sqti

Det var väl ett rum i huset som verkade vara en förvaringsplats eller nåt. Jag tänkte också att fan vad stökigt det var men ett rum säger inget om hur resten av huset var. Det undangömda sovrummet däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Det fanns en spjälsäng där också och lite annat bråte. Sov de därinne eller var det ett extrarum?

• blommanigbg
    Sqti skrev 2009-07-12 12:06:47 följande:
    Det var väl ett rum i huset som verkade vara en förvaringsplats eller nåt. Jag tänkte också att fan vad stökigt det var men ett rum säger inget om hur resten av huset var. Det undangömda sovrummet däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Det fanns en spjälsäng där också och lite annat bråte. Sov de därinne eller var det ett extrarum?
    Det var nog ett säkerhetsrum..
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 11:53:43 följande:
    WHAT?? Vad snackar du om nu?? Vilken tidning?
    aftonbladet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:16:48 följande:
    aftonbladet
    aha menar du den där videon som va då dem hitta Michaels hemliga sovrum på neverland eller?
  • noconwood

huset är ju ganska stort...man kan inte bo i hela, inte tror jag man gör det om man har en familj..
    man har nog en vissd el av huset som man "bor" i...
    o ja tror nog att poliserna har rumsterat runt gansk mkt..
    tyckte annars att det såg ut om ett vanligt hem.

just me
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson