• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:18:09 följande:
    aha menar du den där videon som va då dem hitta Michaels hemliga sovrum på neverland eller?
    Nääh dagens aftonbladet. Tidningen
    Klippet såg jag igår..
    Men de va inge viktigt så, citera bara vad farsgubben sa om min MJ{#lang_emotions_embarassed}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:20:28 följande:
    Här är den artikeln vi pratade om igår.www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162238...? Jag vet att jag aldrig kommer att träffa dem igen. Jag var aldrig någon bra mamma. Jag vill inte ha dessa barn i mitt liv. Mina djur är mina barn nu, säger Debbie Rowe
    Ja men titta det va ju dä jag snackade om igår :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:23:34 följande:
    Nääh dagens aftonbladet. Tidningen Klippet såg jag igår..Men de va inge viktigt så, citera bara vad farsgubben sa om min MJ
    Ohh undrar om jag måste åka till affären och köpa tidningen nu bara för dä:O Nu vart jag väldigt nyfiken :O
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:24:21 följande:

Ja men titta det va ju dä jag snackade om igår :P
    Ja vilken jävla s***a!! I nästa intervju säger hon att hon ska avslöja MJ's mörkaste hemlighet om hon inte får vårdnaden.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:24:56 följande:
    Ohh undrar om jag måste åka till affären och köpa tidningen nu bara för dä:O Nu vart jag väldigt nyfiken :O
    Alltså det är bilder på hans hem och sen stod om han kankse hade blivit mördad. Att La Toya visste vem det var..

Vet inte om nån sett just denna.. Men han såg jue så..

• guild
    annametanna skrev 2009-07-12 12:19:05 följande:
    huset är ju ganska stort...man kan inte bo i hela, inte tror jag man gör det om man har en familj..man har nog en vissd el av huset som man "bor" i...o ja tror nog att poliserna har rumsterat runt gansk mkt..tyckte annars att det såg ut om ett vanligt hem.
    jag tycker också det ser ut som ett normalt hem. Jag ser inget skumt alls p bilderna. Men de som letar kan vinkla det hur som helst.

Typ...Där finns ett rum fullt med videor...oj, det måste vara porrfilmer. De finns bilder på barn på väggarna...skumt...fast det är vanliga foton på barn han känt och på shirley temple, som var barnstjärna på 30-40-talet. De tavlorna på henne är mycket kända och skitfina vintagetavlor...etc...etc Och är man pedo för att man har barnsäng i ett sovrum...då är ju alla det. Finns många ensamma pappor som har en barnsäng i sitt sovrum.Och använts rummen överhuvudtaget. 
    Men de säger ju att detta ska fria MJ helt från misstankarna, så man får hoppas på det. 

Så de som vill kan säkert tolka bilderna på ett negativt sätt.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:26:42 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:24:21 följande:
    Ja vilken jävla s***a!! I nästa intervju säger hon att hon ska avslöja MJ's mörkaste hemlighet om hon inte får vårdnaden.
    Mm och vad för hemlighet har han som inte vi vet om??
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:27:26 följande:
    Alltså det är bilder på hans hem och sen stod om han kankse hade blivit mördad. Att La Toya visste vem det var.. Vet inte om nån sett just denna.. Men han såg jue så..

Spelar ingen roll. VILL HA!!! Var det i dagens tidning?
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:27:26 följande:
    Alltså det är bilder på hans hem och sen stod om han kankse hade blivit mördad. Att La Toya visste vem det var.. Vet inte om nån sett just denna.. Men han såg jue så..

Helt sjukt att han 2 dagar innan han dog filmade detta. Man förstår liksom inte?

Och ännu mer hemskt känns det att han på samma ställe sedan några dagar senare låg... Fint, men så hemskt...
  • KikiBoo

Stod att dom hittat "porrtidningar" oxo..  Hustler! (är inte dte typ som Café)  Men so what.. Han var jue bara mänsklig.. Låt han ha liiiiiite privatliv.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson