• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    annametanna skrev 2009-07-12 07:37:51 följande:
    OJ!Har aldrig sett hud nån annan stans än i ansiktet och på hans händer tror jag trodde inte han var såpass muskulös
    haha jag såg den igår.. Sa "Oj nu har jag en halvnaken Michael i min dator :O"
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 08:30:32 följande:
    Bloggen? U need a password. Ska öppna den snart.. Men jag lovar. Den är inge intressant, haha

Aaaaaw
    Tråkmåns...
  • mona83

Var ute i natt med en kompis och då spelade dom Billie jean .
    Så hade dom ett coverband som spelade.
    Då säger dom en bit in i spelningen: ni vet väl om att the king of pop dött? Därför ska vi spela en låt, då kom Billie Jean igen.
    Den spelades sammalgt 3 ggr under dom timmarna vi var ute och hörde det.

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 09:35:29 följande:
    God morgon tjejer! Jag är så tacksam över dvd i sovrummet, tack vare nicke nyfiken fick jag sova tills nu. Inatt slapp jag sjuka drömmen, istället var jag på nån jäkla allsång och syntes i bild på tv'n. Ja, det var ju spännande... ha...
    haha... Det va ju härligt..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 02:41:16 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:
    Har ni länkat det klippet tidigare?Har gett upp tanken på att hinna läsa ikapp. När jag har hunnit i kapp lite grann så har ni hunnit skriva lika många sidor till
    www.aftonbladet.se/webbtv/
    Här är det vi snackade om =)
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 10:52:09 följande:
    Var ute i natt med en kompis och då spelade dom Billie jean . Så hade dom ett coverband som spelade. Då säger dom en bit in i spelningen: ni vet väl om att the king of pop dött? Därför ska vi spela en låt, då kom Billie Jean igen.Den spelades sammalgt 3 ggr under dom timmarna vi var ute och hörde det.
    :P Härligt..:P
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-11 21:29:34 följande:
    Jag visste det, jag bara VISSTE det! Självklart ska han göra superstjärnor av barnen nu. Fy fan för denna människa.
    Jag kan inte läsa det, sidan dyker inte upp, vad är det som han sagt att han ska göra?
  • Grönsiska

Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.

• Brooke
    Grönsiska skrev 2009-07-12 11:13:17 följande:
    Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.
    finns ju folk som gjort dä.. 21 av hans fans har tagit sina liv. (om det nu är sant)
  • Grönsiska

"Dancing the dream-poems and collections by Michael jackson" kan jag rekommendera. Innehåller dikter mm som han skrivit och så massa bilder förstås. Inga knasiga spekulationer, rykten mm bara hans egna tankar och reflektioner. Har ett gammalt ex hemma som min älskade katt tuggat lite på .

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson