• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-16 22:14:57 följande:
    Jag blev också förvirrad tills jag kom på att det Egentligen ska stå 1/5 istället för 15. :/ Så tänk ett snestreck mellan. Den här intervjun fick LaToya betalt för. Det käns jävla fel att hon avslöjer en massa om sin döda bror och hans barn och tar betalt för det, medan hon klagar på att folk alltid försöker klämma ut pengar från honom, så gör hon det själv. Hycklare! >:( Hon har fått mer än 15 min i rampljusen på Michaels bekostnad. :(
    det är ju så, många tar någon som har är/har varit väldigt stor. Och tar det för givet och utnyttjar det :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-16 22:36:21 följande:
    Hej tjejer, jag ska kolla på den där dokumentären nu! Ska bli jätteintressant!För övrigt så har jag ridit på en islandshäst hela dagen, fan va jag har ont i baken...
    Wait. Vad för dokumentär? :O
  • Linelle

Hej allihopa! vad är på G här då?
    Mkt har skrivits ju..vad e d senaste ?
    Mitt ljus har pajjat så jag kan inte höra intevjuer el ngt ..
    tråååkigt!

• Linelle

ljud ska det stå såklart...vad är det för dokumentär?

• Bevabus

Men va in i helvete, har försökt postat de här inlägget tio gånger nu. Dumma FL

Se inlägg # 5972

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 00:03:10 följande:

Wait. Vad för dokumentär? :O
    Linelle skrev 2009-07-17 00:04:47 följande:
    ljud ska det stå såklart...vad är det för dokumentär?
  • Brooke
    Linelle skrev 2009-07-17 00:04:16 följande:
    Hej allihopa! vad är på G här då?Mkt har skrivits ju..vad e d senaste ?Mitt ljus har pajjat så jag kan inte höra intevjuer el ngt ..tråååkigt!
    Hmm ingen aning? Jag kom hem för snart en halvtimma sen(jobbat) Och snart ska jag sova. och snart kommer jag åter igen på samma gamla tider. Dock inte så sent på kvällarna nästa vecka.. måste upp runt 4:45 hela nästa vecka :/ BLÄH
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 00:09:20 följande:
    Men va in i helvete, har försökt postat de här inlägget tio gånger nu. Dumma FL Se inlägg # 5972Sandra Örebro skrev 2009-07-17 00:03:10 följande:
    ah.. Ska kolla det i helgen =) Måste snart sova =(
  • Brooke

misslilo.. Jag såg din kommentar. Och ja jag hanterar min sorg på dä sättet, genom att skriva av mig.. Jag har gjort en hemsida för mina anhöriga som har gått bort (Farfar/Morfar) Och det hjälper mig riktigt mycket..

• Linelle

Asså e d ngt fel idag? allt verkar vara i fel ordning?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson