• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Linelle skrev 2009-07-17 00:17:47 följande:
    Asså e d ngt fel idag? allt verkar vara i fel ordning?
    Hur menar du?
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT) HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.
    ">

" target="_blank">

Mkt bra gjort
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Linelle

Guu vilken hemskt låt , jag har aldrig hört den innan och jag verkar inte ensam...

• Linelle

Det är MJs ,kolla den på youtube ,,,

#

• noconwood
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 00:05:15 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5523664...Lyssna på Michael Jackson's outgivna låt.. en låt som gruppen "America" gjorde på 70 talet(om jagf inte läste fel) Låten heter" A place with no name" Jag lyssnade och jag kan knappt bärga mig innan låten är ute =)
    Jag kommer stå o rycka i dörren på närmsta cd butik när den kommer ut!!!!!!!!!!
    just me
  • noconwood
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT)HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.
    ">

" target="_blank">

herregud, ja börja störtgrina på slutet {#lang_emotions_cry}
    just me
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-16 20:49:54 följande:
    Ja, det är En av Många saker, som du märkte i blogginlägget, och då tog h*n inte upp alla frågor som skulle behöva svar. Men jag tror ändå att han är död, tyvärr. Hur länge kan man gömma sig? 
    ja, han är nog tyvärr det..det är bara fansen som vill så gärna att han lever
  • mona83

Jag hade inget emot om han faktikst levde. Men nu är han ju död.
    Tyvärr upptäckte jag honom försent. Även om jag lyssnade på honom som barn så "glömde" jag bort honom med åren, tyvärr.
    För vissa låter kommer jag på att jag har lyssnat på som barn

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson