• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Forumet har blivit skitknäppt. Menyn ligger på höger sida plötsligt och skrivrutan ligger längst upp i tråden och överlappar ts-inlägget. ^^

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

samma här :S

AllieF skrev 2009-07-16 23:14:38 följande:
    Forumet har blivit skitknäppt. Menyn ligger på höger sida plötsligt och skrivrutan ligger längst upp i tråden och överlappar ts-inlägget. ^^
  • guild

det har varit så ibland i shoppingtrådarna...det rättar till sig efter ett tag.. Iallafall har det gjort det där.

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Nej nu blir jag sur på den här dokumentären! I del 4 så säger han att Jackson håller upp handen på scenen som att han vill ta en paus för han har så ont. VA FAN!? Det var ju ett danssteg som alla dansarna bakom honom också gjorde! Det personen säger i mikrofonen om paus är ju för att de kommer vänta på publikens hyllningar när numret är slut....*suck* snacka om att programledaren överanalyserar saker.

• Bevabus

Fy fan vilken idiot som tyckte att de skulle bryta sig in på sjukhuset och hitta Michael. Vad var poängen med det liksom? Hade de tänkt hela honom själva eller?? Puckon.

• Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-16 23:34:15 följande:
    Nej nu blir jag sur på den här dokumentären! I del 4 så säger han att Jackson håller upp handen på scenen som att han vill ta en paus för han har så ont. VA FAN!? Det var ju ett danssteg som alla dansarna bakom honom också gjorde! Det personen säger i mikrofonen om paus är ju för att de kommer vänta på publikens hyllningar när numret är slut....*suck* snacka om att programledaren överanalyserar saker.
    Ja, den biten reagerade jag också på, men jag måste säga att killen gör ett bra jobb med dokumentären för övrigt.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-07-16 22:53:54 följande:
    Ja det är otroligt vilken träningsvärk man får! :O men fasta skinkor
    Men okej hästen jag red var 180 hög och man var verkligen tvungen att jobba för att få igång honom
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-16 11:58:57 följande:
    Jag andvänder mig av Windows Movie maker. Importerar videor, sen klipper jag där jag vill ha början och slut, drar de till tidslinjen och trixar och fixar tills det är bra. Hoppas du gillade den.
    men hur importerar man videor? :/ Jag har gjort en video men de va bara med bilder..
    MissLilo skrev 2009-07-16 11:59:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:23:40 följande:
    var inne och kikade, skrev någon kommentar på den första. bra bloggar!
    Oh va kul =) Då ska jag skicka =)
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-16 12:15:44 följande:
    jag ska oxå läsa din blogg senare, hinner inte nu
    Gör det när du kan =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson