• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-16 23:05:47 följande:
    Så läste jag det här i en tråd på mjjcommunity.com, ang obesvarade frågor och tveksamheter. " Mike said "This is It" "The final curtain call". That is normally what peope would say if they were referring to death. Can anyone explain this? Also he said "See you in July. This July and at his memorial we saw his coffin and he was in it, so, in effect, we did see him. Can anyone explain this? In the song "Morphine" he said "Demerol, Demerol, Oh god he's taking Demerol" and "A Heart Attack Baby". Is it common for drug addictions to end with a heart attack? In a letter from his doctor in 2002, his doctor said "Buprinex is the potent narcotic I told you about last week. It is just like the D but better" What is the D? Does it mean Demerol? In the same 2002letter, the doctor said "I have everything ready, This is it, Do it before you start your second chapter. You are the best, you are an ICON and you belong to the TOPS." U aint seen Nothin yet." Lets do it as soon as possible .read the attached and call me." Why did the doctor put the words "This is it, an ICON, TOPS, U ain't seen nothin yet" in bold and/or caps? Why did he spell "you" as "U"? Also what are the chances of him saying "This is it" in bold 7 years before Michael decided to call his comeback concerts "This is it"? Also why was his grammar so bad? Also he signed his death certificate exactly 7 years before the memorial (7th July) Is that just a coincidence? Why does the number 7 seem to always have something to do with this? In the end of 2008, there was that guy who wrote that unauthorized MJ Biography and said MJ would die in six months. Michael's Spokesperson, Dr. Tohme Tohme, denied these claims, calling them "a total fabrication". 6 months later, Michael was dead. How is that possible? Is that proof Michael knew he only had months left?"
    Mycket intressant dock....TÄNK om det vore så att han fejkat, Gud...om det skulle komma fram....huh vilket liv det skulle skapa
  • noconwood

ja tror inte det var fejkat....
    tror nån att han skulle kunna vara så grym?
    Jag har svårt att tro det om honom, han är nog tyvärr borta för alltid, en stjärna på himlen..

just me
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 00:05:15 följande:

www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5523664... Lyssna på Michael Jackson's outgivna låt.. en låt som gruppen "America" gjorde på 70 talet(om jagf inte läste fel) Låten heter" A place with no name" Jag lyssnade och jag kan knappt bärga mig innan låten är ute =)
    den var BRAAAAAA!!!
  • beadis
    Linelle skrev 2009-07-17 01:31:20 följande:
    Det är MJs ,kolla den på youtube ,,,

#
    usch...man blir bara ännu mer ledsen
  • beadis
    annametanna skrev 2009-07-17 10:46:08 följande:
    ja tror inte det var fejkat.... tror nån att han skulle kunna vara så grym? Jag har svårt att tro det om honom, han är nog tyvärr borta för alltid, en stjärna på himlen..
    Jag tror inte heller det, men TÄNK om

folk gör ju galna saker
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-17 10:30:47 följande:
    Jag hade inget emot om han faktikst levde. Men nu är han ju död. Tyvärr upptäckte jag honom försent. Även om jag lyssnade på honom som barn så "glömde" jag bort honom med åren, tyvärr. För vissa låter kommer jag på att jag har lyssnat på som barn
    sådär är jag oxå :( Jag började lyssna på honom försent, "glömde" han allt eftersom. Och det känns inte bra =( Känns som om jag har sårat Michael...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:07:06 följande:

sådär är jag oxå :( Jag började lyssna på honom försent, "glömde" han allt eftersom. Och det känns inte bra =( Känns som om jag har sårat Michael...
    så kan du inte tänka Sandra...du började när du upptäckte honom helt enkelt
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-17 11:09:38 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:07:06 följande:
    så kan du inte tänka Sandra...du började när du upptäckte honom helt enkelt
    Ja och jag upptäckte honom på RIKTIGT NÄR HAN DOG!!!
    Och jag tänker så att jag sårade Michael och let him down..
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-17 10:43:35 följande:
    Mycket intressant dock....TÄNK om det vore så att han fejkat, Gud...om det skulle komma fram....huh vilket liv det skulle skapa
    Jag tror inte på att han skulle fejka sin död. Han skulle inte utsätta sina barn eller familj för detta. Inte heller hans fans. Han skulle speciellt inte utsätta sina barn för denna sorg som dem har fått =(
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:16:46 följande:

Jag tror inte på att han skulle fejka sin död. Han skulle inte utsätta sina barn eller familj för detta. Inte heller hans fans. Han skulle speciellt inte utsätta sina barn för denna sorg som dem har fått =(
    det tror inte jag heller, men man kan ju leka med tanken
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson